עלות ויזה לארה"ב לילדים – כמה זה באמת עולה?

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

אזרחים ישראלים בכל גיל מחויבים בהצגת ויזה בתוקף בכל כניסה אל שטח ארצות הברית. ילדים עד גיל 14 יהיו פטורים מהגעה לשגרירות לטובת ראיון אישי. החל מגיל 14 ועד גיל 80 קיימת חובת הגעה לראיון. פטור מראיון ניתן היום גם למחדשי ויזה במסגרת הנוהל החדש. בכדי לקבל הזמנה לראיון עליכם למלא תחילה את הפרטים האישיים בטופס עם דגש על כוונת הנסיעה. על התשובות לשאלות בראיון להיות תואמות למידע בטופס. תיאום מועד הריאיון מתבצע באמצעות האתר של השגרירות או טלפונית.

מאיזה גיל ילד צריך ויזה לארה"ב?

עלות ויזה לארה"ב לילדים נלקחת בחשבון בתקציב הנסיעה בכל גיל. החוק מחייב הנפקת ויזת כניסה לארה"ב לתינוקות, ילדים ומבוגריםעלות ויזה לארה"ב לילדים נלקחת בחשבון בתקציב הנסיעה בכל גיל כאחד. גם תינוק בן יומו מחויב בקבלת ויזה. הורים לילדים מתחת לגיל 14 רשאים למלא בעבורם את הטופס ולהשיב לשאלות שנוגעות לילדים במהלך הריאיון. החל מגיל 14 קיימת חובת נוכחות של הילד בריאיון. עלות ויזה לארה"ב לילדים תהיה זהה לזו של מבוגרים. המחיר נקבע בהתאם לסוג של הוויזה. התעריף בעבור ויזת תייר רגילה לילד או מבוגר הוא 160 דולר. תשמחו לגלות שתוקף של ויזה לארה"ב לילדים הוא לרוב לתקופה של 10 שנים.

אלו מסמכים צריך בשביל ויזה לארה"ב לילד (עד גיל 14)?

  1. דרכון בתוקף של הילד
  2. תמונת פספורט תקנית על רקע לבן
  3. טופס בקשה להוצאת ויזה (ds160)
  4. אישור תשלום אגרה (עלות ויזה לארה"ב לילדים 160 דולר)
  5. טופס מתאים עבור הורים לילדים
  6. מכתב לשירות המשלוחים

יש להכין את כל המסמכים בצורה מדויקת, למלא נכון את כל הטפסים והבקשות באתר של השגרירות, לשלם את האגרה ולהעביר את כל המידע ליעדו באמצעות דואר שליחים.

לאן שולחים בקשת קבלת ויזה לארה"ב?

אם לא בחרתם בליווי מקצועי של חברה שמתמחה בתחום תתבקשו להעביר את המסמכים אל נקודת דואר השליחים הרלוונטית. דוארהחל מגיל 14 קיימת חובת נוכחות של הילד בריאיון. עלות ויזה לארה"ב לילדים תהיה זהה לזו של מבוגרים ישראל מפעיל 14 נקודות דואר שליחים שעובדות עם השגרירות ומקבלות את בקשות הוויזה. הנקודות פזורות בכל רחבי הארץ. אלו שבחרו להיעזר בחברה מקצועית לא נדרשים להתעסק עם דואר שליחים, נציג החברה מבצע זאת בעבורם.

מתי מתקבלת תשובה לבקשת ויזה לילד?

שגרירות ארצות הברית בודקת היטב כל בקשה שמוגשת ומשיבה בתוך שבועיים עד שלושה שבועות. בתקופות של חגים או חופשים עשויים להיות עיכובים. תמיד כדאי להקדים להגיש את הבקשה כחודשיים לפחות לפני מועד הטיסה. קיימת אופציה לקבלת ויזה דחופה לארה"ב במקרים של מקרה חירום רפואי או משפחתי.

ויזה לארצות הברית לילד כאשר אחד ההורים מסורב

ילדים יוצאים לארה"ב לרוב בליווי הוריהם כך שבמקרים בהם אחד ההורים קיבל סירוב לבקשת הוויזה שלו, סביר להניח שגם הבקשה שלעלות ויזה לארה"ב לילדים במסלול של חידוש זהה לזו של קבלת ויזה חדשה. יש לצרף צילום של הוויזה הקודמת הילד תידחה. ילדים שקיבלו בעבר ויזה לארה"ב לא יצליחו לחדש אותה במידה ואחד ההורים קיבל מאז חותמת שחורה בדרכון או סירוב לקבלת ויזה. קיימים מקרים בהם ילדים להורים גרושים אינם מקבלים ויזה לארה"ב בגלל סטטוס בעייתי של אחד ההורים.

איך מחדשים ויזה לילד?

במידה וילדכם קיבל בעבר ויזה לארה"ב וכעת התוקף שלה פג, הסבירות שתקבלו אישור מהיר לחידוש גבוהה. אם לא התרחש שינוי כלשהו במעמד של ההורים מול ארצות הברית, לא צפויות בעיות. חידוש ויזה לילד הופך בעייתי במקרים בהם אחד ההורים קיבל במהלך השנים סירוב לקבלת ויזה. עלות ויזה לארה"ב לילדים במסלול של חידוש זהה לזו של קבלת ויזה חדשה. יש לצרף צילום של הוויזה הקודמת.

איך מוציאים ויזה לארה"ב במקרה של הורים גרושים?

שגרירות ארה"ב אינה מחייבת נוכחו של שני ההורים או חתימה על אישור מיוחד לטובת קבלת ויזה. הגשת בקשת ויזה לילד דורשת דרכוןעלות ויזה לארה"ב לילדים להורים גרושים תהיה זהה לזו של ילדים להורים נשואים. בתוקף ומסמכים בהתאם לרשימה שהוצגה. אם יש לאחד ההורים ויזה בתוקף או דרכון אמריקאי כדאי לצרף עדות לכך לבקשה. במקרים בהם אחד ההורים מתגורר בארה"ב כדאי לצרף מכתב בקשה שלו לביקור של הילד. עלות ויזה לארה"ב לילדים להורים גרושים תהיה זהה לזו של ילדים להורים נשואים.

איך מוציאים ויזה לילד בקלות?

עד גיל 14 ילדים אינם מחויבים בראיון בשגרירות כך שהתהליך צפוי להיות מהיר ופשוט יותר. אם הילד קיבל בעבר ויזה, יש לאחד ההורים ויזה או שאחד ההורים מתגורר בארה"ב – הסבירות לתשובה חיובית עולה. יחד עם זאת, כדאי להמתין עם רכישת כרטיסי הטיסה לילד עד לקבלת הוויזה. חברות מקצועיות שמלוות בקשות לקבלת ויזה לארה"ב מציעות מחירים מוזלים בעבור ילדים. נדגיש שלא ניתן לקבל החזר בעבור אגרה לקבלת ויזה ששולמה. אם שילמתם את האגרה, הגשתם את הבקשה והתחרטתם – אין אפשרות לקבל החזר.

סיכום הדברים

  1. עלות ויזה לארה"ב לילדים למטרת תיירות היא 160 דולר
  2. אין חובת ראיון לילדים מתחת לגיל 14
  3. אם יש לאחד ההורים ויזה בתוקף לארה"ב הסיכויים לתשובה חיובית עולים
  4. תשובה מתקבלת תוך שבועיים עד חודשיים, יש להיערך בהתאם
מה למדנו בכתבה: