הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה: ההתפתחויות הנוכחיות

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונההוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה

אין כמעט ישראלי שלא חולם לבקר בשלב כזה או אחר בארצות הברית.  המדינה מציעה של אפשרויות עבור תיירים ויש כל כך הרבה מה לעשות בה. בנוסף, מחירי הטיסות מאז פריצת המגפה כל הזמן יורדים ולכן זו הזדמנות בשבילכם להוציא ויזה לארה“ב, בדיוק שעכשיו אחוזי התחלואה מתחילים לרדה. למעשה, בעשרים לספטמבר 2021 הודיע ממשל ביידן על הקלות בהגבלות הנוכחיות בכל הנוגע לתהליכי הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה, לאנשים שקיבלו שלושה חיסונים. המטרה היא לעודד אנשים להגיע לארצות הברית למרות המגפה ולאושש את המכה הכלכלית הקשה שחטפה המדינה, בדומה לכל העולם.  

לאחר שהנשיא הסיר את איסור אשרת המהגרים שהציג הנשיא לשעבר טראמפ, הממשלה מתכננת היום להסיר את ההגבלות הגיאוגרפיות הקיימות היום שקשורות לקורונה, ולהחליף אותן בכללים אחידים לכל האנשים שמעוניינים להיכנס לארצות הברית.

יחד עם זאת, עדיין חסרה הודעה רשמית באתר משרד החוץ האמריקאי, באתר המשרד לביטחון פנים ובאתר המכס והגבול האמריקאי. חוץ מזה, עדיין לא ידועים כל פרטי התנאים החדשים הנוגעים לכללים של הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה, ומאמר זה מספק סיכום של המידע העדכני.

מי יכול להיכנס לארה"ב ומתי?

מתחילת נובמבר 2021, הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה אפשרית לאנשים שיוכיחו שחוסנו שלוש פעמים. הנחיה זו חלה גם על אנשים שמגיעים מישראל, מברזיל, סין, הודו, אירלנד, דרום אפריקה ואנגליה, המדינות שעד היום היו אסורות בכניסה. מה שאומר שכניסת תיירים, ביקורים משפחתיים וכן הלאה עם ויזה, יתאפשרו שוב החל מנובמבר.

החל מנובמבר 2021, הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה תקשה על אנשים שאינם מחוסנים, ממדינות שלא נכללו בהכרזת הנשיאות, להיכנס למדינה. מצב זה ישפיע, למשל, על מטיילים זרים שאינם מחוסנים, מיפן או מקנדה.

מעקב ממשלתי אחר הנכנסים לארה"ב

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן יוציא צו חדש שמחייב את חברות התעופה לאסוף פרטי התקשרות מאנשים שנכנסים לארצות הברית, על מנת לאפשר מעקב ממשלתי אחר הקשרים המשפחתיים, העסקיים והחברתיים שהתיירים מנהלים במדינה. 

סביר להניח גם כי מערכת שמבצעת מעקב אחר הקשרים תיושם לכל האנשים שנכנסים למדינה, ללא קשר למספר החיסונים שהם קיבלו. יחד עם זאת, טרם נמסר מועד מדויק לכניסה לתוקף של התקנה החדשה לגבי הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה.

אילו חיסונים עשויים להיות מושרים

החיסונים שיתקבלו על ידי הרשויות האמריקאיות, והאופן בו יש לספק את ההוכחה, למשל רישום חיסון דיגיטלי, תעודת מתחסן, או תו ירוק, עדיין אינם ידועים ויקבעו על ידי המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן.

מה שברור לגבי חיסונים הוא שהחיסונים של פייזר ומודרנה יתקבלו, שכן הם מאושרים רשמית גם בארצות הברית. אבל בשלב זה לא ברור אילו חיסונים אחרים יתקבלו. מכיוון שהמרכז לבקרת מחלות ומניעתן נדרש לעמוד בתקנים הממשלתיים, סביר להניח כי מחוסנים יאושרו עם פחות הגבלות.

עוד נותר לראות איך ניתן לטפל בחיסון צולב. בשלב זה, אין זה ברור אם אנשים שהחלימו מקורונה עם תיעוד מתאים יוכלו לקבל אישור לפתיחה בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה. על פי הידע הנוכחי, סביר שכך יהיה.

האם תוסר דרישת הבדיקה לקורונה?

בדיקת חובה לאנשים שמגיעים לארה"ב מכל העולם נכנסה לתוקף ב-26 לינואר 2021, והיא נותרת בעינה.

שלבים שכדאי להכיר בתהליך הוצאת ויזה לארה”ב בזמן קורונה

בין אם אתם צריכים לחדש את אשרת הכניסה שלכם אל תוך הגבולות של ארצות הברית ובין אם אתם צריכים להנפיק אותה מחדש, יש כמה שלבים שאתם צריכים לעבור. קודם כל חשוב לדעת שתצטרכו לעבור ראיון אישי בשגרירות האמריקאית. בנוסף. תצטרכו גם צילום דרכון שנמצא בתוקף למשך חצי שנה לפחות יחד עם שני דפים ריקים, טופס בקשה מסוג DS160 בשפה העברית וצילום של הויזה האחרונה שלכם, במידה ויש לכם כזו. במידה והויזה האחרונהשלכם הונפקה החל מתאריך ה- 1/1/2008 וקיבלתם אותה שהייתם מעל גיל 14, תוכלו לעבור את התהליך בלי ריאיון בשגרירות. מידע זה תקף גם עבור מי שלא עברה שנה מאז שהויזה שלכם עברה את התוקף, גם עבור מי שהויזה שלו עדיין בתוקף וגם עבור מי שלא מופיעות בויזה שלו המילים הבאות: “clearance,”  “blanket,” או “waiver”.

בנוסף, עליכם יהיה להביא גם:

טופס DS-160 בשפה העברית

שתי תמונות פספורט ברקע לבן, שאתם ללא המשקפיים בגודל של 5X5 ולהראות בתמונה את האוזניים מבלי לחייך. גם במצבים אלה יש להראות דרכון בתוקף למשך חצי שנה עם שני דפים שהם ריקים וגם דרכון ישן במידה ויש בו ויזה קודמת. אם השגרירות של ארצות הברית תדרוש מסמכים נוספים, היא תבקש מכם להעביר את המסמכים הללו באמצעות הדואר האלקטרוני. במידת הצורך, השגרירות תזמן אתכם לראיון. אצל ילדים מתחת לגיל 14, במידה והילד נוסע לארצות הברית ללא ההורים שלו, הוא חייב לצרף טופס הסכמה שחתום על על ידי שני ההורים שלו, צילום של הדרכון, ויזה של מי שבא איתו או מכתב.

 

הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה

הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה כמעט בלתי אפשרית, אבל גם יש השלכות לתקופה העכשווית אחרי שעברנו את הקורונה. כל מי שניסה להוציא ויזה לארה"ב החל מתחילת תקופת הקורונה גילה שמדובר על תהליך די מסובך. הבעיה העיקרית הייתה לאו דווקא מבחינה בריאותית אלא מבחינת קבלת זימון. רק בשביל ההמחשה, מי שניסה בזמן הקורונה להזמין תור לקבלת ויזה מצא את עצמו עומד ברשימת המתנה שמגיעה לשנה ומעלה. 

 

איך הכל התחיל?

הכל התחיל בעטלף קטן… סתם. הבעיה העיקרית התחילה כחודש לאחר שהקורונה הגיחה לחיינו. מחודש מרץ 2020 נסגרה שגרירות ארה"ב בישראל מחשש לנגיף. השגרירות נפתחה חלקית רק במרץ 2021, שנה שלמה שאנשים לא קיבלו שירות משגרירות ארה"ב בישראל. גם לאחר שנפתחה השגרירות במרץ עדיין התורים לא הצטמצמו כיוון שהשגרירות נתנה העדפה לאזרחים אמריקאים. לכן, ישראלים רבים נשארו בהמתנה שרק גוברת וגוברת. 

נדמה כאילו אין מה לעשות מול ההשלכות של נגיף הקורונה. אתם בוודאי שמעתם על תורי ההמתנה הארוכים והייאוש רק גבר וגבר. גם אם הטיול שלכם לארה"ב בזמן הקרוב ואתם חוששים שלא תצליחו בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה, אנחנו כאן כדי להפיח בכם תקווה. כדי שתוכלו להשיג את הויזה בזמן הקרוב עליכם לפנות לחברה מקצועית אשר תפקידה לבצע את כל הפעולות מול השגרירות כדי שאתם תוכלו לקבל את הויזה שלכם בזמן. 

גם אם נדמה שאנחנו עומדים מול גל חמישי עדיין חברות אלו גם בשיא תקופת הקורונה היו פעילות והצליחו להוציא ויזות ללקוחות שלהן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תוכל לעזור לכם בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה.

 

איך זה עוזר לכם?

אמנם נדמה כי אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה בשביל להוציא ויזה לארה"ב. עם זאת, יש הרבה יתרונות דווקא בתקופה הזאת. רבים בוחרים לפעול באופן עצמאי כדי להוציא ויזה אך מוצאים את עצמם בתורים של שנה ומעלה, גם היום. עם זאת, החברות עדיין עובדות כסדרן, בדרך זו הביקוש שגדל לא משפיע עליכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח את הטפסים הנדרשים לחברה המבקשת, לשלם את האגרה ותקבלו תוך פרק זמן קצר ויזה לארה"ב.

 

מה היתרון של הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה דרך חברה חיצונית?

הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה מבטיחה לכם המתנה ארוכה. היתרון הראשון הוא כמובן עניין הזמנים. כאשר אתם פונים לחברה חיצונית אתם לא צריכים להמתין שנה ומעלה כדי לקבל (או לא) את הויזה לטיול הקרוב שלכם. זה למעשה היתרון העיקרי בתקופה הזאת. עכשיו תחשבו בעצמכם איך מרגישים אותם עובדי שגרירות בידיעה שיש להם עשרות אלפי אנשים בתור ואפילו מאות. סביר להניח שהם לא בשיא הנחמדות שלהם, זאת אומרת שהתהליך שאתם עוברים יהיה מאוד מהיר ולא דומה למה שהיה בעבר. 

בשביל זה אנחנו כאן, אתם לא רוצים להמתין שנה שלמה ואז בגלל מצב רוח של אחד הפקידים תקבלו דחייה לבקשה שלכם. כאשר אנו שולחים את הטפסים עבורכם אנחנו מכינים אתכם לפגישה ולהנפקת מסמכים מדויקים אשר עונים על הדרישות של השגרירות. ברגע בו אתם לא באים מוכנים אתם מפסידים גם לא מעט כסף. היום האגרה שאתם משלמים עולה על 160$, שלא נדבר על הנסיעה לירושלים.

 

ויזה דחופה

הוצאה ויזה לארה"ב בזמן קורונה שלא לצורך טיול או דברים אשר ניתנים לדחייה עומדת על קריטריון אחר. בגלל ההמתנה הרבה חשוב שתדעו שיש אפשרות להגיש בקשת ויזה דחופה לארה"ב. לא כל אחד יכול לבקש ויזה דחופה, רק אדם אשר נמצא בסיטואציה אשר מחייבת אותו להגיע לארה"ב תוך פרק זמן קצר יכול להגיש את הבקשה הזאת. גם אם הזמנתם מלון יוקרתי מאוד זה לא מספיק דחוף עבור השגרירות. 

השגרירות האמריקאית מאפשרת חריגה במקרים רפואיים או במקרים אחרים אשר מצריכים טיסה דחופה מעבר לים. בדרך כלל מדובר על מקרים של חירום רפואי, כאשר אתם צריכים לקבל טיפול בארה"ב, כאשר אתם צריכים לבקר קרוב משפחה מדרגה ראשונה אשר נמצא במצב רפואי לא טוב, נפצע וכד'. יש גם מקרים יותר אופטימיים כמו תוכנית חילופי סטודנטים, ויזות עבודה וביקור בלתי צפוי למטרות עסקים.

 

אנחנו כאן בשבילכם

הוצאת ויזה לארה"ב בזמן קורונה או בכלל אינה מטלה פשוטה, אבל אתם לא צריכים לעבור את זה לבד. כדי להבטיח את הסיכויים שלכם לקבל את הויזה בזמן שאתם צריכים עליכם יהיה לפנות למקום מקצועי אשר יעניק לכם את ההכוונה הנדרשת, ימלא את הטפסים כפי שהשגרירות רוצה וידאג לקדם את הבקשה שלכם. גם בזמן הקורונה כאשר יש המתנה של שנה ומעלה, עדיין החברות המובילות יודעות לדאוג ללקוחות שלהן ולקדם את הבקשה שלהם.

מה למדנו בכתבה: