השינויים החשובים של הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

הוצאת ויזה לארה"ב לתינוקהוצאת ויזה לארה"ב לתינוק

אין מי שלא מכיר את התהליך של הנפקת ויזה לארצות הברית עבור כל בני המשפחה. תמיד כדאי שתהיה ויזה מוכנה בהישג יד כך שלא יהיה צורך להתעסק עם תהליך ההנפקה שלה במצב של לחץ או עומס נפשי. חשוב להבין שיש בני משפחה שעבורם התהליך יהיה שונה, כמו למשל הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק שמתבצעת בתהליך מקוצר שכמובן לא כולל ריאיון אישי. חשוב להבין מה כוללות ההנחיות על מנת שלא לפספס שום דבר ולעשות בדיוק את כל מה שצריך.

 

הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק – מה זה אומר 

כל אדם שרוצה להיכנס לשטחה של ארצות הברית חייב להיות מצויד בוויזה שמתאימה לסוג הביקור שלו, לאורך הטיול ולו עצמו, כלומר למטייל המדובר. גם כאשר מגיעים במסגרת משפחתית עם ילדים צעירים ותינוקות – לכל אחד בדרכון צריכה להיות הוויזה המתאימה לו. הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק תהיה בדרך כלל פשוטה יותר והשונה בתהליך הוא היעדר ההכרח להגיע לריאיון פיזי פרונטלי במשרדי הקונסוליה באמריקאית בתל אביב או ירושלים.

מה ההבדל בין הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק לבין מבוגר?

חשוב להבין שעצם הנפקת הוויזה מסייעת לרשויות בארצות הברית להבין מי מבקש להגיע למדינה. בתקופה שבה היא מתמודדת עם קצב גבוה של הגירה בלתי חוקית – מנסות הרשויות למנוע את התגברות הקצב הזה ולכן נבחנת לעומק כל בקשה לוויזה. מכיוון שבהינתן מצב שבו לזוג הורים ניתנת הוויזה, הרי שאין מניעה ממתן האפשרות של הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק שלהם. כאשר מגיעים לארצות הברית לביקור משפחתי יש סיכון נמוך להישארות כמהגרים לא חוקיים.

 

איך מוציאים ויזה לתינוק?

חשוב לדעת שבלי קשר לגילו של התינוק הקטן – מלבד הריאיון הפרונטלי בקונסוליה – צריך לבצע עבורו את כל שאר השלבים בתהליך של הגשת בקשה לוויזה שכוללים את מילוי הטפסים המקוונים באתר, תשלום האגרה ושליחת הדרכון שלו לקונסוליה על ידי חברת השליחים. במידה וההורים שלו מגיעים ממילא בעצמם לריאיון הם יכולים להביא איתם את הדרכון שלו ולמסור ביחד עם שלהם. כל הדרכונים יגיעו ביחד לאחר שהוויזות יונפקו בהם.

 

למה צריך ויזה לתינוק בכלל?

אין ספק שזה אולי יראה פחות רלוונטי עבור תינוקות אבל ללא ספק כאשר מתקבלת החלטה של שלטונות ההגירה בארצות הברית לא רק שאי אפשר לקחת את הסיכון שלא לפעול על פי ההנחיות האלה אלא שיש בכך סכנה אמיתית של חוסר האפשרות של התינוק להצטרף למשפחה שלו לביקור בארצות הברית. מסיבות אלה הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק תהיה קלה ופשוטה יותר וזאת על מנת לוודא שאכן כל אחד עושה את מה שדרוש ותהיינה ויזות לכל מי שעומד לנסוע לביקור בארה"ב.

 

ויזות לארצות הברית – לכל בני המשפחה

תמיד מומלץ לברר עד הסוף את כל ההנחיות וכך לוודא שפועלים על פי ההנחיות. מפעם לפעם יש שינויים או עדכונים אך בכל מקרה סביר להניח שלא יהיה שינוי שקשור לכך שיש קבוצות אנשים שלא צריכים ויזה, אפילו לא תינוקות. מכיוון שלא צריך להגיע לריאיון בקונסוליה, שזה הרי השלב הבעייתי והמטריח ביותר – מומלץ מאד להקדיש את פרק הזמן הנחוץ לשם הוצאת הוויזה לתינוק וכך לגרום את זה כמה שיותר מהר.

הוצאת ויזה לתינוקות – למה לשים לב?

ראשית, חשוב מאד לשים לב להנחיות צילום התמונה בדרך המקובלת והנדרשת על ידי הרשויות בארצות הברית. אם מדובר בתינוק קטן במיוחד הרי שזה לא אמור להיות בעייתי במיוחד. מכיוון שלתינוק אין עדיין שום ניסיון חיים הרי שגם מילוי הטפסים המקוונים יהיה מהיר ופשוט ובאופן כללי לא צריכה להיות בעיה מיוחדת. חשוב לשים לב לתשלום האגרה, שיהיה אותו הסכום של הנפקת ויזה עבור כל אחד אחר מבני המשפחה.

 

מוציאים ויזה לתינוק ונהנים משקט נפשי

כאשר מוציאים ויזה לארצות הברית לתינוקות אפשר ליהנות מתקופה ארוכה של כמה שנים של שקט נפשי שבמהלכן לא צריך להתעסק עם הנושא של הוויזה או של הביקור בארצות הברית. אפשר להחליט שנוסעים גם בספונטניות והימצאותה של הוויזה ללא ספק תאפשר את זה ותקל על העניין. יש הרבה רוגע בידיעה שאפשר לקנות כרטיסים ולנסוע בלי לדאוג לוויזה.

מה למדנו בכתבה: