הוצאת ויזת עסקים לארה”ב

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

הוצאת ויזת עסקים לארה”ב

הוצאת ויזת עסקים לארה”ב

אין זה נדיר שאזרחים זרים שאינם גרים בארה”ב יבקשו אשרת עסקים. אבל אם אנשים אלה אינם מכירים את המורכבויות של תהליך היישום, ייתכן שהם יצטרכו לשלם עלויות די גבוהות ואף מיותרות. אשרת עסקים ניתנת בדרך כלל למי שרוצה לעבוד בארצות הברית באופן זמני. ניתן להנפיק אותו לפרויקט ספציפי או לתקופה בלתי מוגבלת. אם אתה יזם המעוניין להקים חברה משלך, אז ויזה מסוג זה תעזור לך להתחיל בה בקלות יותר מאשר אם היית נוסע ללא ויזה מתאימה.

אשרת עסקים מועילה גם אם אתה רק זקוק למשהו הקשור לעבודה שלך, כגון כאשר אנשים המחפשים תעסוקה זקוקים להיתר עבודה זמני ו/או אשרת N (לעובדים שאינם מהגרים).

ארצות הברית היא יעד מועדף לעסקים בינלאומיים

ארצות הברית היא אחד היעדים הפופולריים ביותר לעסקים בינלאומיים. עם זאת, הגשת בקשה לאשרת עסקים יכולה להיות תהליך מייגע ולוקח זמן.

ויזת עסקים היא סוג של אשרה אשר זר רשאי לבקש על מנת להיכנס לארצות הברית באופן זמני על מנת לנהל עסקים. תהליך זה הינו פורמלי ודורש הגשת בקשה הכוללת הצהרה כספית, עדות לקשרים רלוונטיים, וכמה טפסים. אשרת עסקים מאפשרת לאנשים זרים לעבוד בארה"ב מבלי לבקש אישור עבודה או אפילו לספק למעסיק מספר ביטוח לאומי. ברוב המקרים על המבקש להיות מסוגל להוכיח יכולת להרוויח לפחות 5,000 $ לחודש לאחר הוצאות. הנפקת אשרת עסקים יכולה להיות מסובכת ולרוב דורשת העסקת עורכי דין לענייני הגירה או התייעצות עם צוות השגרירות האמריקאית.

זאת הסיבה שכדאי לפנות לשירות המספק עזרה בהוצאת ויזת עסקים לארצות הברית.

יתרונות בעסקים בארצות הברית

ארצות הברית היא מדינה עם הרבה הזדמנויות לתעשיות קטנות ובינוניות. ישנם יתרונות רבים הקשורים לעסקים באצות הברית – כגון מדינה כגון מסים נמוכים, שכר נמוך וקלות גישה ללקוחות. ישנן גם אפשרויות ויזה רבות שניתן לבקש. ארצות הברית היא אחת המדינות שיש להן מדיניות כניסה פתוחה שבה אנשים מכל מדינה יכולים להגיש בקשה לויזה לארה"ב אם הם עומדים בקריטריוני הזכאות.

ישנם יתרונות וחסרונות רבים בהשגת אשרת עסקים לארצות הברית. היתרון העיקרי הוא בכך שהיא מאפשרת לעסקים להקים חנות באמריקה ללא טרחה של ניירת ובירוקרטיה. החיסרון העיקרי הוא שזה יכול להיות קשה להיכנס למדינה ללא תיעוד מתאים, ולגרום לעסקים מחוץ לאזור הסחירות של חוקי ההגירה של אמריקה להפסיד כסף והם עלולים לעסק להיכשל.

הנפקת אשרת עסקים לארה"ב

תהליך הוצאת אשרת עסקים לארצות הברית הופשט עם הכנסת כלי מקוון שמקל על חברות ויחידים למלא ולהגיש טפסי בקשה.

מועמדים יכולים כעת להגיש בקשה לאשרת עסקים בארה"ב באופן מקוון, באמצעות פורטל מערכת ההגירה האלקטרונית (ELS). ELS המופעל על ידי USCIS והוא מציע אפשרויות רבות למבקשים.

בעבר תהליך קבלת אשרת עסקים היה מסורבל ולוקח זמן. התקדמות הטכנולוגיה הפכה את התהליך הזה להרבה יותר קל.

גם כיום תהליך הוצאת אשרת עסקים יכול להיות קשה, זמן רב ויקר. בשנים קודמות יידרשו לחברה לפחות שישה חודשים לקבל אשרה מהשגרירות בוושינגטון הבירה, אם בכלל היה להם מזל לקבל אחת כזו. אבל זה כבר לא המצב כאשר כלים טכנולוגיים מודרניים מסוגלים לזרז את התהליך בצורה דרמטית עבור חברות המעוניינות להרחיב את פעילותן באמריקה.

סוגיית הויזה היא בעיה גדולה שאנשים רבים מתמודדים איתם כאשר הם מחליטים לעבור או להגר לארצות הברית. אם אתה עומד לעבור את התהליך לקבלת ויזת עסקים, כדאי להזמין איש מקצוע שיוכל להדריך אותך בתהליך. ארצות הברית היא אחת הכלכלות הגדולות בעולם. הוא מציע הרבה הזדמנויות לעסקים ויזמים בינלאומיים לשגשג ולצמוח. כדי לקבל אשרת עסקים, עליך לעבור מספר שלבים שיכולים להיות מאתגרים עבור חברות מסוימות. הנפקת אשרת עסקים לארצות הברית היא משימה לא פשוטה. אנשים רבים מתוסכלים ומרגישים שאי אפשר להשיג אשרת B-1/B-2. זו הסיבה שאספנו רשימה של טיפים, טריקים ומשאבים שימושיים שאמורים להיות מועילים בתהליך.

טיפים להוצאת ויזת עסקים לארה”ב

#1:  הימנע משימוש בכתובת הדוא"ל האישית שלך ובמספר הטלפון שלך בעת הגשת בקשה לאשרת עסקים. הקונסוליה המקומית שלך עשויה לדרוש ממך להשתמש בכתובת דוא"ל לעבודה, אז אנא השתמש במקום זאת בכתובת הדוא"ל של החברה שלך.

 #2:וודא שיש ברשותך את כל המסמכים הדרושים לך טרם הגשת בקשה לאשרת העסק שלך. זה כולל הוכחת זהות, הוכחת תוכניות נסיעה, הוכחת אמצעים כספיים כגון דפי בנק או החזרי מס והוכחת מעמד חוקי כגון כרטיס I-94 או אישור שאתה בארה"ב עם אשרת תייר.

בסך הכל, ארצות הברית מברכת על אנשי עסקים זרים הרוצים לפתוח עסקים באמריקה. עם זאת, תהליך קבלת ויזה כדי לחיות ולעבוד בארצות הברית אינו קל למדי.

הוצאת ויזת עסקים לארה”ב – מדריך קצר וברור להבנה מהירה

נסיעה לארה"ב למטרת עסקים מחייבת קבלת ויזה מתאימה. ארצות הברית מקבלת בזרועות פתוחות משקיעים כך שאין כל סיבה שלא תגישו בקשה ותקבלו במהרה ויזת עסקים. רוב אנשי העסקים בוחרים להוציא את הוויזה באמצעות חברה מקצועית מטעמי נוחות. הזמן הוא משאב יקר, ההכנות לקראת הנסיעה רבות והסיכויים טובים יותר. כאנשי עסקים אתם זקוקים לוויזה מסוג B1 או B2. זוהי ויזה שמיועדת לפגישות עסקים קצרות. 

מה אתם צריכים להוכיח בשביל לקבל ויזת עסקים לארה"ב?

הוצאת ויזת עסקים לארה”ב דורשת מכם להוכיח בראש ובראשונה שאין לכם כל כוונה להשתקע בארה"ב או לשהות בה באופן לא חוקי. רשות ההגירה דורשת מכל מועמד שמבקש לקבל ויזת עסקים להוכיח מעל לכל ספק שאין בכוונתו להשתקע בארה"ב או להגר אליה. הוצאת ויזת עסקים לארה”ב כרוכה בהצגת מסמכים שמוכיחים את הכוונות שלכם בתוספת של הצהרה אישית חתומה. 

מי קובע האם תקבלו ויזה או לא?

נציגי השגרירות הם אלו שמקבלים את בקשות הוויזה, בוחנים כל מקרה לגופו וקובעים מי יקבל ויזה ומי לא. הוצאת ויזת עסקים לארה”ב דורשת הגשת טופס בקשה בתוספת מסמכים והגעה לריאיון בשגרירות. ויזת B1/B2 מיועדת לכניסות קצרות לארה"ב (לא רק למטרת עסקים). בעבור אנשי עסקים, ויזה קצרת טווח מתאימה לפגישות פרונטליות עם לקוחות, ניהול משא ומתן, השתתפות בכנס, ניהול נכס נדל"ן, הרצאה, ניהול מחקר. 

מה כולל ההליך?

  1. הגשת כל הטפסים הדרושים בתוספת מסמכים נלווים
  2. תשלום של האגרה אונליין או בבנק הדואר
  3. תיאום ריאיון בשגרירות
  4. הגעה אל הריאיון עם תשובות מוכנות וכל המסמכים הדרושים

אלו מסמכים צריך להוצאת ויזת עסקים לארה”ב?

רשימת המסמכים הדרושים להוצאת ויזת עסקים היא : טופס בקשה מתאים, דרכון בתוקף לחצי שנה קדימה, קבלה על תשלום דמי האגרה, תמונות פספורט עדכניות (תואמות לתקן האמריקאי). כדאי להוסיף גם מסמכים שמוכיחים שאין בכוונתכם להגר לארה"ב. אם קבלתם בעבר ויזה לארה"ב כדאי להביא אותה. את טופס הבקשה נקפיד למלא באופן מדויק, ברור וענייני. 

הוצאת ויזת עסקים לארה"ב בעבור עובדים שכירים

אם אתם שכירים תתבקשו להוסיף לרשימת המסמכים גם מכתב מקורי מהמעסיק (כולל חתימה). את המכתב תתבקשו להדפיס על נייר מכתבים רשמי של העסק. יש לציין במכתב את משך ההעסקה עם התחייבות בכתב מהמעסיק להמשיך להעסיק אתכם גם בעתיד. נשלים את רשימת המסמכים עם כ-3 תלושי שכר. במידה ומטרת הנסיעה היא עסקים חשוב לפרט את הגורם העסקי עמו אתם מעוניינים להיפגש ואת מטרת הנסיעה. 

מה עצמאיים צריכים לעשות בשביל לקבל ויזה לארה"ב?

בעל עסק עצמאי שמבקש לקבל ויזת עסקים לארה"ב נדרש להציג פרט למסמכים הנ"ל גם רישיון עסק, רשימה של העובדים בעסק, אישור מודפס וחתום על ידי רואה החשבון (שנות קיום ורווח נטו). ההמלצה בעבור בעלי עסקים עצמאיים היא על הגשת בקשת הוויזה באמצעות חברה מקצועית שמתמחה בתחום. 

הוצאת ויזת עסקים לארה”ב בעבור חיילים

הנפקת ויזת עסקים מתאימה לחיילים מעצם היותה ויזה קצרת טווח. אם אתם מגישים בקשה לקבלת ויזת עסקים כחיילים בסדיר או בשירות קבע, תתבקשו להציג אישור להיותכם חיילים עם ציון של תאריך בו צה"ל דורש את חזרתכם ארצה לטובת המשך או תחילת השירות הצבאי. 

מדוע ויזת עסקים משמשת גם ויזה לצורכי טיפול רפואי?

מאות ישראלים יוצאים בכל שנה אל ארה"ב במטרה לקבל טיפולים רפואיים. הם זקוקים לוויזה קצרת טווח ובהתאם מגישים בקשה לוויזת עסקים. פרט למסמכים הבסיסיים הדרושים לקבלת ויזה יש להגיש גם תיק רפואי שמפרט את המצב הנוכחי, את הטיפולים שקבלתם ואת הסיבות שהביאו אתכם לבחור דווקא בטיפולים שניתנים בארה"ב. על הרופא המטפל לכתוב מכתב שמסביר את הצורך בטיפול בארה"ב. במידה ואין לכם אפשרות לקבל מכתב מהרופא בארץ אפשר להגיש מכתב מטעם המוסד הרפואי בארה"ב אליו אתם מבקשים להגיע. יש לפרט את משך השהייה הצפוי לטובת קבלת הטיפול ואת העלויות. אם חברת ביטוח כלשהי מכסה בעבורכם את העלויות צרפו מכתב שמוכיח זאת. אם אתם מממנים את הטיפול בעצמכם, תתבקשו להוכיח יכולת כלכלית לכיסוי מלא של ההוצאות. 

מדוע כדאי להוציא ויזת עסקים דרך חברה מקצועית?

ממש כפי שלא נפנה אל בית משפט מבלי להתייעץ עם עורך דין, כך גם לא נגיש בקשת ויזת עסקים לשגרירות ללא ליווי מקצועי. הוצאת ויזת עסקים לארה”ב דרך חברה מקצועית חוסכת לכם טעויות של מתחילים שמעכבות את התהליך ולעתים גורמות לסירוב לא מוצדק. אם חשוב לכם לקבל ויזה במהרה, אל תגישו כל מסמך ללא בדיקה של איש מקצוע. כאשר צוות מקצועי בודק את טופס הבקשה שלכם, עורך את התשובות, מרכיב את תיק המסמכים ומכין אתכם לקראת הריאיון – התשובה החיובית לא מאחרת להגיע. 

תנאים בסיסיים לקבלת ויזה עסקים לארה"ב

  1. יכולת מימון עצמית
  2. בעלי עסק פעיל ומצליח בישראל
  3. שכירים עם עבודה קבועה בתנאים טובים
  4. תכנון של שהייה קצרה בארה"ב
  5. תעודת יושר (אין עבר פלילי)

אם תגישו נכון את הבקשה ותוכיחו בצורה ברורה וחד משמעית שאין לכם כל כוונה לשהות בארה"ב באופן לא חוקי, אין סיבה שלא תקבלו ויזת עסקים. 

מה למדנו בכתבה: