הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב – איך עושים את זה נכון?

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

הוצאת ויזת סטודנט לארה"בהוצאת ויזת סטודנט לארה"ב

מוסדות האקדמיה המפוארים של ארצות הברית פותחים את שעריהם בפני סטודנטים נבחרים מכל העולם. כסטודנטים ישראלים יש לכם הזדמנות להגשים חלום ולהתקבל ללימודים באוניברסיטה יוקרתית כמו הארוורד או ייל. הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב הכרחית למטרת לימודים אקדמיים או לימודי תעודה. ויזת תייר אינה מאפשרת לימודים בארה"ב. אנו נסביר כאן איך בדיוק מקבלים ויזת סטודנט ומה צריך לעשות בשביל לקבל תשובה חיובית מהירה. 

מהו התנאי הבסיסי לקבלת ויזת סטודנט לארה"ב?

הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב  מתחילה בקבלה ללימודים באוניברסיטה או מכללה בשטח ארה"ב. חשוב להדגיש שלא כל המוסדות האקדמיים בארה"ב מוכרים מטרת הוצאת ויזת סטודנט. על כן, לפני שאתם מתחילים בתהליך ההרשמה חשוב לוודא שהמוסד האקדמי שאתם מעוניינים בו נכלל ברשימת המוסדות שמאפשרים הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב. 

מספר שעות מינימלי למטרת הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב

רשות ההגירה בארה"ב מאשרת ויזת סטודנט רק למועמדים שאכן מתכוונים לנצל את השהות שלהם למטרת לימודים. על כן, החוק קובע מספר מינימלי של שעות לימוד לטובת קבלת ויזה. במידה והיקף מערכת השעות שלכם אינו תואם את הרף המינימלי – לא תוכלו לקבל ויזת סטודנט. היקף הלימודים המינימלי הנדרש מסטודנטים זרים בארה"ב דומה להיקף לימודים במסלול תואר ראשון בישראל. 

האם חייבים להירשם תחילה ללימודים?

אין אפשרות להוציא ויזת סטודנט ללא אישור קבלה ללימודים במוסד אקדמי מתאים. הליך הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב מתחיל ברישום לאוניברסיטה או מכללה. חשוב לציין שהרישום כרוך בתשלום של דמי רישום, בעלויות תרגום מסמכים ולעתים גם במבחני כניסה. הלימודים מתקיימים בשפה האנגלית ואתם תתבקשו להוכיח ידיעת אנגלית ברמה גבוהה. חלק מהמוסדות האקדמיים מתנים את הקבלה בהשתתפות בקורס לשיפור רמת האנגלית טרם תחילת הלימודים. לאחר השלמת הליך ההרשמה בהצלחה (התקבלתם לאוניברסיטה יוקרתית בארה"ב!) תקבלו לידכם טופס I-20.

מהו טופס I-20 ומה עושים אתו?

טופס I-20 מאפשר לכם למלא טופס בקשת ויזה לסטודנט לארה"ב. זהו הטופס שמוכיח שהתקבלתם למוסד אקדמי שמקנה לכם את הזכות לקבל ויזת סטודנט. שימו לב, הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב דורשת הגשת טופס F-1. עליכם לוודא שאתם ממלאים את טופס הבקשה הנכון. הטפסים זמינים באתר של שגרירות ארה"ב ואתם אחראים לבחור נכון. טופס הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב יכלול שאלות רבות בשפה האנגלית. הסיבה לכך היא דרישה לרמה גבוהה של אנגלית בעבור הלימודים. השאלות מתמקדות בעבר צבאי, תעסוקתי, השכלה קודמת, רקע משפחתי. יהיה עליכם לצרף אל הבקשה גם תלושי שכר ותעודות מהשירות הצבאי. 

איך מתכוננים לראיון בשגרירות לקבלת ויזת סטודנטאיך מתכוננים לראיון בשגרירות לקבלת ויזת סטודנט?

לאחר ששלחתם את כל הטפסים הדרושים בעצמכם או באמצעות חברה מקצועית, תתבקשו לשלם את האגרה ולתאם לעצמכם ראיון בשגרירות. הריאיון מתקיים בירושלים או תל אביב על פי בחירה שלכם. כדאי להגיע רגועים, נינוחים ומוכנים. השאלות צפויות להתמקד בסיבה שהביאה אתכם להחליט ללמוד בארה"ב ובתכניות שלכם לעתיד. 

אחד הפרמטרים הקריטיים לקבלת ויזה הוא היכולת שלכם לממן את עצמכם מבחינה כלכלית במהלך תקופת הלימודים. הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב מאפשרת עבודה בשעות מצומצמות שאינה מספיקה לכלכלה מלאה. עליכם להוכיח עם מסמכים שיש לכם מקורות מימון כמו כספים שצברתם בתכנית חיסכון, נכסים מניבים, תלושי שכר של ההורים, מלגת לימודים. 

מה אסור להגיד במהלך ראיון לוויזת סטודנט?

הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב מאפשרת לכם לשהות בארה"ב למטרת לימודים לפרק זמן קצוב. רשויות ההגירה מגלות אפס סבלנות כלפי מהגרים לא חוקיים. כיום קיימת בארה"ב בעיה חמורה של הגירה לא חוקית וכל בקשות הוויזה נבחנות בהתאם בעין חשדנית. אם המראיין יחשוד קלות שאתם מעלים על דעתכם אפשרות להשתקע בארה"ב לאחר השלמת הלימודים – לא תקבלו ויזה. אם תגלשו לשיחה חברית ותגלו למראיין שמבחינתכם מעבר מגורים קבוע לארה"ב הוא חלום – לא תקבלו ויזה. מועמדים רבים טועים קלות בניסוח של התשובות ומוצאים את עצמם ללא ויזה. 

איך אפשר להגדיל את הסיכויים לקבלת ויזת סטודנט?

לאחר שהשקעתם לא מעט משאבים בקבלה למוסד אקדמי מוביל בארה"ב, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקבל סירוב לבקשת הוויזה. על כן, כדאי להגיש את הבקשה מראש באמצעות חברה מקצועית ומנוסה. נציגי החברה יודעים איך לענות נכון לכל השאלות, מה כדאי לציין ומה אסור להגיד. הניסיון שלהם יבטיח שתגיעו לראיון בטוחים בעצמכם ורגועים. אם אתם רוצים להיות סטודנטים בארה"ב, אל תיקחו סיכונים מיותרים והגישו את בקשת הוויזה באמצעות חברה שמתמחה בוויזות סטודנט. 

סיכום הליך הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב

  1. הגשת מועמדות אל מוסדות אקדמיים רלוונטיים (כולל תשלום דמי רישום). כדאי להגיש את הבקשה מיד כאשר נפתחת ההרשמה. 
  2. קבלת מכתב שמאפשר את קבלתכם ללימודים יחד עם טופס I-20.
  3. פנייה אל חברה ישראלית שמתמחה בהוצאת ויזות סטודנט לארה"ב. 
  4. הגשת טופס הבקשה לוויזה יחס עם הטפסים שמוכיחים את הקבלה למוסד הלימודים וטפסים נוספים. 
  5. תשלום אגרת הגשת בקשה לוויזה לארה"ב. 
  6. תיאום ראיון בשגרירות.
  7. הגעה אל הריאיון עם כל המסמכים הדרושים לאחר שהכנתם תשובות לשאלות נפוצות. אתם חייבים להיות מסוגלים להוכיח שיש לכם אפשרות לממן את הלימודים ואת השהייה בארה"ב. 

הוצאת ויזת עבודה לארה"ב

הוצאת ויזת עבודה לארה"ב – מה הכי משתלם?

ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות היא המקום בו תצליחו להקים עסק מצליח, להתקדם במהרה אל משרות בכירות ולהצליח בגדול גם ללא קשרים מקומיים. שוק העבודה בארה"ב צמא לכוח אדם איכותי שלנו כאן בישראל יש בשפע. עובדים עם רקע שנחשב בארץ לבסיסי הופכים מבוקשים מאוד בארה"ב. אם יש לכם אנגלית ברמה טובה, אופי הרפתקני ונחוש, יוזמה ואומץ – עבודה בארה"ב תפתח בפניכם את הדלת אל רווחה כלכלית ורמת חיים שבארץ תוכלו רק לחלום עליה. 

הוצאת ויזת עבודה לארה"ב הכרחית לקבלת מעמד של עובד חוקי בארה"ב. רשות ההגירה נלחמת בעקשנות במהגרי עבודה לא חוקיים. עשרות אלפי עובדים לא חוקיים נתפסים בכל יום בארה"ב ומגורשים ממנה מיד עם חותמת שחורה בדרכון. עבודה לא חוקית גוררת אחריה חיים של מתח, פחד וחשדנות. 

מה זה ויזת עבודה ומי יכול לקבל אותה?

ויזת תייר לארה"ב אינה מאפשרת לכם לעבוד כלל. ויזה סטודנט לארה"ב מאפשר עבודה מצומצמת (מעט שעות) בתנאים מוגבלים. הוצאת ויזת עבודה לארה"ב היא הדרך היחידה בה ההעסקה שלכם תהיה חוקית. ויזות עבודה נועדו לווסת את מספר מהגרי העבודה שמגיעים אל המדינה. ארה"ב מעוניינים למנוע הצפה של השוק במהגרי עבודה על מנת שלא לפגוע בעובדים המקומיים. קבלת ויזת עבודה מאפשרת עבודה ושהייה חוקית לתקופה מוגדרת מראש. 

האם ניתן להאריך ויזת עבודה לארה"ב?

הארכת ויזת עבודה אפשרית אך חשוב להבהיר שלא תמיד רשות ההגירה אכן מאשרת את ההארכה. ויזות עבודה ניתנות מראש לפרק זמן של מספר שנים אך אין מדובר בזכויות מלאות שניתנות לבעלי גרין קארד. הוצאת ויזת עבודה לארה"ב מקנה לכם זכויות בעיקר בתחום התעסוקה. 

איך מקבלים ויזת עבודה לארה"ב?

הוצאת ויזת לארה"ב מתאפשרת בהתאם לעיסוק של מגיש הבקשה, הסיבות שהובילו לקבלת ההחלטה ומשך השהייה בארה"ב. על מנת להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלכם לקבלת ויזת עבודה לארה"ב עליכם תחילה למצוא מעסיק רלוונטי בארה"ב שיסכים להעסיק אתכם. אותו מעסיק נדרש להצהיר בכתב שהוא מעוניין להעסיק אתכם ולהסביר מדוע אתם ורק אתם מתאימים לתפקיד. אם תחום העיסוק שלכם הוא הייטק, יזמות, הנדסה  או ניהול, יש לכם סיכוי לקבל ויזת עבודה. בעלי מקצועות מבוקשים מתחום הרפואה והסיעוד יצליחו לקבל בקלות (יחסית) ויזת עבודה גם ללא מעסיק פוטנציאלי בתמונה. 

הוצאת ויזת עבודה לארה"ב במסגרת של רילוקיישן

אם אתם מועסקים היום בחברה בינלאומית שיש לה סניפים גם בארץ וגם בארה"ב, תוכלו להגיש בקשת ויזה במתכונת של הצבה מחדש בסניף האמריקאי (רילוקיישן). הוצאת ויזת עבודה כזו דורשת מכתב מהמעסיק בחו"ל ומכתב מהמעסיק בארץ. המעסיק מתבקש למלא בעבורכם טופס בקשת ויזה לעובדי חברה. כל מעסיק יכול לקבל מספר מוגבל של ויזות כך שמעסיקים אינם ממהרים להציע משרות רילוקיישן. 

איך אפשר להוציא ויזת עבודה ללא ניסיון תעסוקתי?

ללא מקצוע או ניסיון מקצועי קשה יהיה לקבל ויזת עבודה לארה"ב, אך אתם לא מרימים ידיים. חברות ישראליות שמורשות לפעול בארה"ב מקבלות פעמיים בשנה אפשרות להוציא לארה"ב עובדים זמניים ללא ניסיון. אותם עובדים יקבלו ויזת H2B ל-4 חודשים בלבד. אפשרות נוספת לעבודה חוקית בארה"ב ללא מקצוע היא ויזת עבודה למתמחים שניתנת למועמדים שמבקשים להגיע לארה"ב בכדי לרכוש ניסיון מקצועי. 

עבודה לא חוקית בארהב, מדוע אסור לעשות זאתעבודה לא חוקית בארה"ב, מדוע אסור לעשות זאת?

ישנם לא מעט ישראלים שיוצאים לארה"ב עם ויזת תייר במטרה לעבוד. עבודה ללא ויזת עבודה אפשרית מבחינה טכנית, אך מדובר בעבירה על החוק. עובדים לא חוקיים עלולים למצוא עצמכם מגורשים או נדרשים לשלם קנס כספי גבוה. עבודה ללא ויזה מתאימה בארה"ב עשויה להפוך ברגע אחד לסיוט. חשוב להדגיש שאם תתפסו עובדים בארה"ב ללא ויזה מתאימה אתם עלולים למצוא עצמכם מורחקים משטח ארה"ב לצמיתות. 

איך מגדילים את הסיכויים לקבל ויזת עבודה?

ארה"ב מקבלת בכל שנה כמות גדולה של בקשות לוויזת עבודה, רוב הבקשות לא מאושרות. אם אתם מעוניינים לעבוד בארה"ב ואין לכם משרה מבוקשת או מעסיק שיכול להציע לכם רילוקיישן, כדאי ללוות את ההליך עם חברה שמתמחה התחום. הוצאת ויזת עבודה לארה"ב היא תהליך רגיש ומורכב, כל טעות זעירה עלולה לגרום לפסילה מידית של הבקשה. ליווי מקצוע משפר את סיכויי ההצלחה ומבטיח הכנה נכונה לקראת הריאיון. 

הוצאת ויזת עבודה לארה"ב, איך עושים זאת?

  1. הורדת טופס בקשת ויזת עבודה מהאתר של שגרירות ארה"ב.
  2. מילוי קפדני של הטופס (כדאי בעזרת איש מקצוע) ושליחתו אל השגרירות יחד עם מסמכים שמעידים על הרקע המקצועי שלכם.
  3. תשלום האגרה הנדרשת אונליין או בבנק הדואר.
  4. הגעה לריאיון בשגרירות במהלכן תתבקשו לספר אודות המקצוע שלכם, הרקע המשפחתי, מקום העבודה שממתין לכם בארה"ב, תכניות לעתיד ועוד. 
  5. קבלת תשובה חיובית או שלילית. 

אם תצליחו להשאיר רושם טוב בריאיון – הסיכויים שלכם עולים. הקפידו להיראות אמינים, הגונים, אדיבים וסבלניים. כמו כן, עליכם למלא בקפידה את הטפסים ולשמור על עקביות. התשובות לשאלות בריאיון צריכות להתאים למידע שסיפקתם בטופס הבקשה. 

מה למדנו בכתבה: