איך מקבלים ויזה לארצות הברית

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

איך מקבלים ויזה לארצות הבריתאיך מקבלים ויזה לארצות הברית

ארצות הברית היא כיום היעד הפופולרי ביותר לסטודנטים ומטיילים בינלאומיים.

בארצות הברית יש כלכלה ואוכלוסייה מגוונת, אך היא גם מציעה הרבה מבחינת הזדמנויות. עם זאת, לא קל לקבל ויזה למדינה שכן היא דורשת קריטריונים לזכאות המשתנים מאדם לאדם.

מאמר זה דן כיצד לקבל ויזה לארצות הברית. במאמר זה נדון כיצד בדיוק תוכל להגיש בקשה לויזה לארה"ב ובאיזה קריטריונים עליך לעמוד בכדי להשיג אותה. הוא גם מספק מידע על סוגי האשרות הזמינות, מה הן כרוכות וכיצד להגיש בקשה.

איך מקבלים ויזה לארצות הברית – מהי ויזה?

ארצות הברית מנפיקה אשרות לזרים שרוצים להיכנס למדינה. מספר האנשים שקיבלו ויזה תלוי בלאום המבקש ובמטרת הטיול. בהתאם לסוג הויזה, היא עשויה להיות בתוקף למספר חודשים או עד עשר שנים. הממשלה קבעה תקנות כיצד פועלות ויזות, כולל כמה אנשים יכולים להגיש בקשה בשנה מסוימת והיכן הם רשאים לגור בעודם במדינה. אין צורך באשרת שהייה אם אתה מבקר לפחות משנה, אך תצטרך לעבור אישור ויזה בנקודת הכניסה שלך לארה"ב. אם אתה רוצה להישאר יותר משנה, תזדקק לגרין קארד או לאשרה מסוג אחר המאפשרת שהות קבועה בארצות הברית.

איך מקבלים ויזה לארצות הברית – לא כל הויזות נוצרות שוות

כדי לקבל ויזה לארצות הברית, חשוב להגיש בקשה בערוצים הנכונים.

חשוב גם לזכור שלא כל הויזות נוצרות שוות. לדוגמא, אשרות תייר שונות מאשרות עבודה. למרות שאדם יכול לקבל אשרת תייר, אולי יהיה לו קשה יותר להשיג אותה אם הוא רוצה לעבוד בארצות הברית או לגור בה באופן קבוע.

אתר VisaHQ הוא אחד המשאבים הטובים ביותר לקבלת מידע אמין אם אדם יוכל לקבל אשרה לפי בחירתו לכניסה לארה"ב. הם מספקים מידע מפורט על כל סוג של בקשת הגירה לארה"ב ונותנים לאנשים שליטה רבה יותר במה שהם יכולים לעשות עם האפשרויות שלהם

ארה"ב ידועה בתרבות המגוונת, ביציבותה הפוליטית ובהזדמנויות שבה. יש לה את הכלכלה הגדולה ביותר בעולם ומחזיקה בה חברות אמריקאיות רבות. אין זה מפתיע שאנשים רוצים לבוא לארה”ב לעבודה או ללמוד.

במקרה של חידוש ויזה, שים לב: לפני שתגיש בקשה לויזה, חשוב להיות מודעים למה שעלול לקרות אם בקשתך תידחה. אם הבקשה שלך נדחית, תצטרך לעזוב את המדינה באופן מיידי.

כדי לקבל ויזה לארה"ב, עליך להיות מוזמן על ידי ארגון או חברה. עליך לספק את המידע הבא למשרד החוץ האמריקאי:

– השם שלך

– תאריך הלידה שלך

– הכתובת הנוכחית שלך

– תמונת פספורט שלך

– העתק של הדרכון שלך

– טופס בקשת הויזה

– שתי תמונות צבע שצולמו בחצי השנה האחרונה

במקרה של ויזה לצרכי עבודה, יהיה עליך גם לשלוח מכתב מהחברה המזמינה המאשר את עמדתך ושכרך. מכתב זה חייב לכלול גם תיאור מפורט של חובותיך וכישוריך לתפקיד זה.

תהליך הגשת ויזה לארה”ב

ישנן דרכים רבות להגיש בקשה לויזה לארה"ב, והתהליך יכול להשתנות ממדינה למדינה. בארה"ב, הדבר מתבצע בדרך כלל באופן מקוון דרך אתר האינטרנט האלקטרוני לאישור נסיעות (ESTA).

הדבר הראשון שרבים תוהים הוא כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה"ב? זה יכול לקחת בין שבועיים לחודשיים בהתאם למקרה שלך ולוח הראיונות של השגרירות. אם אתה רוצה תהליך מהיר יותר, אז הגשת בקשה לוויזה מזורזת או עדיפות עשויה להיות משהו שכדאי שתשקול לעשות, כמו גם להתייעץ עם עורך דין לענייני הגירה במהלך הזמן הזה במידת הצורך.

איך מקבלים ויזה לארצות הברית – סוגי ויזות לארצות הברית

אם אתה צריך ויזה לארה"ב, חשוב שתתכונן כראוי ותדע איזה סוג ויזה אתה צריך על מנת להקל על הטיול שלך – בין אם מדובר באשרה זמנית או קבועה, בהתאם לשהותך המיועדת בארצות הברית.

זוהי רשימת הויזות הנפוצות ביותר בארצות הברית.

אפשרויות ויזה

  1. ויזה מסוג F-1
  2. ויזה H-1B
  3. ויזה J-1
  4. ויזה O-1A
  5. ויזה P-1

תנאי הויזה הולכים ומחמירים

מכיוון שמדיניות הוויזה האמריקאית הולכת ומחמירה בשנים האחרונות, קשה יותר לאזרחים זרים להיכנס לארצות הברית. כאשר אנשים מנסים למצוא דרכים שונות לקבל ויזה, חלקם בוחנים כיצד הם יכולים להוציא ויזה לבני משפחתם.

אנשים רבים רוצים לנסוע לארצות הברית אך אינם יכולים מכיוון שאין להם ויזה. זאת בשל חוקי ההגירה האמריקאים מסובכים ומחמירים.

תהליך כניסה כמהגר לארצות הברית עשוי להיות קשה, אך בסופו של דבר כדאי.

אם אתם מחפשים דרכים להוציא ויזה לארה"ב, להלן דרכים שיעזרו לכם לעבור את התהליך הזה:

 1) צור קשר עם הקונסוליה האמריקאית המקומית שלך.

2)  למד אודות מדיניות ההגירה האמריקאית.

 3) הקדיש זמן למחקר על מנת לברר את כל האפשרויות שלך ומה עליך לעשות כדי שהבקשה שלך תהיה מוצלחת.

ארצות הברית היא יעד פופולרי בקרב אנשים בכל רחבי העולם. יותר מ -300 מיליון זרים ביקרו בארה"ב בשנת 2017, כאשר אנשים רבים באים לחיות שם את חייהם, לעבוד או ללמוד שם. כדי להיכנס למדינה באופן חוקי, על האזרחים לעבור צעדים ספציפיים לסוג בקשת הויזה שלהם.

איך מקבלים ויזה לארצות הברית

החלום על ויזה לארה"ב משותף לישראלים רבים. אם גם אתם חולמים להגיע אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, כדאי לכם לקרוא בעיון את הדברים הבאים ולא למהר להגיש בקשה לוויזה ללא ליווי של חברה מקצועית. טעות מזערית בהבנה של אחת השאלות עלולה להפוך את החלום המתוק שלכם לסיוט. תהיו אתם חכמים יותר ותבררו איך מקבלים ויזה לארצות הברית מול אנשי מקצוע ולא מול חברים. 

מה אזרח ישראלי צריך לעשות בשביל לקבל ויזה לארה"ב?

נכון להיום, אזרחים ישראלים אינם רשאים להיכנס אל שטח ארצות הברית ללא ויזה מתאימה. יש להקפיד להגיש את טופס הבקשה יחד עם כל המסמכים כחודשיים לפני מועד הנסיעה. כל מועמד שמבקש לקבל ויזה נדרש להגיע אל ריאיון אישי שמתקיים בירושלים או בתל אביב. בסוף הריאיון תדעו האם הצלחתם לקבל ויזה או שעליכם לנסות שוב. אז איך מקבלים ויזה לארצות הברית בקלות?

  1. פונים אל חברה מקצועית שמתמחה בסוג הוויזה שאתם צריכים
  2. הגשת טופס הבקשה הרלוונטי יחד עם כל המסמכים הדרושים
  3. תשלום של האגרה אונליין או בבנק הדואר (אל תשכחו לשמור את הוכחת התשלום)
  4. תיאום ראיון אישי במשרדי הקונסוליה בתל אביב או בירושלים
  5. הגעה אל הריאיון מוכנים ורגועים
  6. קבלת תשובה (חיובית או שלילית)

ליווי מקצועי של חברה שמתמחה בתחום מגדיל את סיכויי ההצלחה. כששואלים את נציגי השגרירות האמריקאית איך מקבלים ויזה לארצות הברית, הם מסבירים שהתהליך פשוט מאוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוכיח מעל לכל ספק שאין לכם כל כוונה לשהות בארה"ב באופן לא חוקי. מדוע אם כן ישראלים רבים אינם מצליחים לקבל ויזה? הסיבות הן חוסר רצינות, קושי בהבנת השאלות, אי התאמה בין המידע שנמסר בטופס לבין המידע שנמסר בריאיון וגם מקרים של רקע בעייתי שמעורר חשש לכוונת שהייה בלתי חוקית. 

אלו מסמכים צריך להגיש בשביל לקבל ויזה?

  1. טופס בקשת ויזה מודפס
  2. דרכון בתוקף (לפחות לחצי שנה קדימה)
  3. קבלה שמעידה על תשלום האגרה
  4. תמונות פספורט

אם אתם שכירים שמבקשים לקבל ויזת עסקים תתבקשו לצרף 3 תלושי שכר אחרונים ומכתב מהמעסיק שמצהיר שהביקור אושר על ידו ומהווה חלק מהפעילות השוטפת של מקום העבודה. בעלי עסק עצמאי נדרשים להציג רישיון עסק, רשימת עובדים בשכר, מכתב מרואה החשבון, דוח בנק. 

איזו תמונת פספורט צריך בשביל ויזה לארה"ב?

על התמונה להיות בגודל של 5X5 ס"מ. יש להגיש תמונה שצולמה בחצי השנה האחרונה ומשקפת את המראה הנוכחי שלכם. רקע התמונה יהיה לבן. הצילום יבוצע באופן חזיתי כאשר המצולם פונה אל המצלמה. אין להצטלם במדים או בעודכם חובשים כובע שמסתיר את הראש או הפנים. חבישת כובע מותרת רק כאשר מדובר בלבוש דתי. אם אתם מרכיבים משקפיים באופן קבוע, ניתן להצטלם עמם. אין אפשרות להצטלם עם משקפיים בעלי עדשות כהות או משקפי שמש. 

איך אפשר להוכיח כוונה לחזור ארצה במועד?

האתגר האמתי בקבלת ויזה לארצות הברית הוא הבהרה שאנכם מתכננים להגר לארה"ב או לעבוד בשטחה שלא כחוק. ארה"ב היא אחד היעדים המבוקשים ביותר להגירה בעולם. ממשלת ארה"ב מתמודדת מזה שנים רבות עם בעיה קשה של הגירה לא חוקי. כניסה לארה"ב מותנית בקבלת ויזה במטרה למגר את תופעת ההגירה הלא חוקית ולמנוע כניסה של אנשים שיש להם פוטנציאל להפוך למהגרים לא חוקיים. 

על מנת לקבל ויזת תייר, סטודנט, עבודה או עסקים, אתם נדרשים להוכיח שיש בכוונתכם לחזור ארצה במועד קבוע מראש. בהתאם, הורים שילדיהם נותרים בישראל יצליחו לקבל בקלות ויזה וכך גם בני זוג נשואים. אם יש לכם משרה קבועה בתנאים טובים ושכר גבוה ציינו זאת ותגדילו את הסיכויים שלכם לקבל ויזה. צעירים רווקים שאין להם מקום עבודה קבוע בישראל יתקשו לשכנע את נציג השגרירות שאין בכוונתם להגר לארה"ב או לעבוד ללא ויזת עבודה. ההמלצה שלנו בעבור אותם צעירים היא על פנייה אל חברה מקצועית שתדע כיצד להציג את הנתונים בצורה המשכנעת ביותר.

איך מקבלים ויזה לארצות הברית לסטודנט?

קבלה ללימודים אקדמיים בארה"ב היא המפתח לקבלת ויזה לצעירים רווקים. כיום כאשר הרישום לאוניברסיטאות ומכללות מתבצע אונליין ניתן להירשם ללימודים בארה"ב בעודכם יושבים על הספה בבית בתל אביב. חשוב להדגיש שלא כל מוסד אקדמי בארה"ב מקנה לתלמידים זרים זכות לוויזת סטודנט. כמו כן, כל בקשה נבחנת באופן פרטי כך שקבלה ללימודים אינה מבטיחה לכם ויזה. שימו לב שוויזת סטודנט אינה מאפשרת עבודה במשרה מלאה. מחזיקי ויזת סטודנט רשאים לעבוד בהיקף מצומצם של שעות בודדות בכל שבוע. 

איך מגדילים את הסיכויים לקבלת ויזה?

סביר להניח שגם אתם שמעתם כבר סיפורי זוועות על מקרים בהם מועמדים בעלי מאפיינים דומים לא הצליחו לקבל ויזה ללא סיבה נראית לעין. תשמחו לדעת שקיימים גם מקרים רבים בהם התהליך מסתיים במהרה בתשובה חיובית. כאשר מנהלים את התהליך נכון מקבלים ויזה. עליכם להקפיד על גישה רצינית, אדיבות, נימוס ובעיקר עקביות. יש לבחון היטב מספר פעמים כל פרט קטן וגדול.  

מה למדנו בכתבה: