רילוקיישן לישראל מארצות הברית – טיפים מנצחים

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

בעוד שישראלים רבים יוצאים לרילוקיישן בארצות הברית, לא מעטים טסים גם בכיוון ההפוך, כלומר עושים רילוקיישן בישראל. אם אתם מכירים חבר'ה כאלו, הנה טיפים שכדאי מאוד לספר להם

רילוקיישן זו חווייה שיכולה להיות משנת חיים, על כך כנראה אין מי שיחלוק. בעוד שישראלים רבים חולמים על רילוקיישן באחת המדינות מעבר לים, יש רבים אחרים שדווקא ישראל היא עבורם הזדמנות למקפצה קרייריסטית אדירה. בישראל יש נציגויות של חברות בינלאומיות רבות, מרכזי הפיתוח המתקדמים נמצאים בישראל ובמילים אחרות, בעוד שהגירה לארצות הברית נשמעת כמו הזדמנות, מסתבר שגם רילוקיישן לישראל מארצות הברית נשמע טוב מאוד ברזומה המקצועי.

ג'ון שנולד וגדל באריזונה עבר בגיל 18 ללוס אנג'לס לצרכי לימודים והצליח להתברג בתעשיית ההיי טק בארצות הברית. אחרי מספר שנים של עבודה מאומצת, הוצעה לו הזדמנות לעשות רילוקיישן לישראל מארצות הברית למשך שנתיים. "חשבתי שזו הזדמנות מעולה מבחינתי", הוא אומר. "אני בא ממשפחה יהודיה, אנחנו חוגגים את החגים ולפעמים בשבתות הולכים לבית הכנסת בשכונה. אף פעם לא ביקרתי בישראל, אבל זה תמיד היה בתוכניות שלי. כשקיבלתי את ההצעה לעשות רילוקיישן לישראל מארצות הברית, הרגשתי כאילו היקום נותן לי מעין מסר, שאולי אני צריך לבדוק את החיבור שלי למדינה של העם היהודי. לכן הסכמתי".

כאשר ג'ון עשה את המהלך, הוא היה רווק ויכול היה לחוות וליהנות מישראל, על שלל האתרים ומגוון הבילויים הרחב שהיא מציעה. "אם אני צריך לחשוב על הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים, אני אגיד – רילוקיישן לישראל מארצות הברית. הרגשתי כאילו גיליתי כאן את עצמי מחדש. האנשים כל כך חמים, רוצים תמיד לעזור, יש כאן אווירה צעירה וכייפית והרבה מאוד סגנונות בילוי שמתאימים לכולם. בנוסף, הים פה משגע, ממש לא כמו האוקיינוס, ואפשר פשוט להסתכל עליו שעות. גם ברמת העבודה, הרמה כאן מאוד גבוהה, יש לי הרבה מה ללמוד ואני נהנה מהאפשרות שניתנה לי להכיר מקרוב את ישראל, ולא רק בתור תייר".

רילוקיישן לישראל מארצות הברית כולל גם הסתגלות לתנאי מזג אוויר שונים מאוד, ולא תמיד זה פשוט. "החום פה הוא בלתי נסבל לפעמים", אומר ג'ון. אני רגיל למזג אוויר שונה, וזה משהו שקשה מאוד להתרגל אליו. מצד שני, בכל מקום כאן יש מזגנים ואפשר תמיד ללכת לים להתרענן, אז אפשר לשרוד את החום די בקלות".

אם כן, רילוקיישן לישראל מארצות הברית הוא הזדמנות ברמה התעסוקתית ולא פעם גורם להתאהב בישראל. כדי לעשות את התהליך ביעילות ובפשטות, מומלץ לשכור את שירותיה של חברה המסייעת בתהליך הרילוקיישן והופכת אותו לידידותי, פשוט ומהיר. חברות אלו דואגות גם לטיפול בטפסים הרבים, באישורים ובעצם בכל הפן הטכני של המעבר לארץ חדשה.

מה למדנו בכתבה: