עבודה בארצות הברית

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

יש שינוי תרבותי שמתרחש בקרב בני דור המילניום וזה הרבה יותר מסובך מאשר פשוט לא למצוא עבודה או לממן דיור. רוב הצעירים עדיין רוצים לפרוץ בכוחות עצמם ולחיות עצמאיות אבל הם גם מתמודדים עם סוגיות כלכליות משמעותיות שלא היו בדורות הקודמים. חלק זה יבדוק את הסיבות לשינוי הזה, מה גורם לו וכיצד הוא ישפיע על הדורות הבאים כמו גם על הכלכלה כולה אם לא נעשה משהו בנידון. החלום האמריקאי אינו מציאות עבור צעירים רבים בארצות הברית. שיעור האבטלה לבני 16-19 עומד על כ-13%. התעריפים גבוהים אף יותר עבור בני 20-24. זה לא קשור רק למחסור במקומות עבודה בארה"ב. יש גם בעיות בשכר והטבות, שאינן תחרותיות עם מדינות מפותחות אחרות. לדוגמה, בשנת 2015, השכר הממוצע של עובד ביפן היה 37,000 דולר; בעוד שזה היה רק 30,000 $ בארה"ב.

יש הזדמנויות רבות לצעירים בארצות הברית

הסיבה לכך היא שיותר ויותר חברות מחפשות להעסיק עובדים צעירים יותר. למעשה, שוק העבודה של צעירים כל כך טוב עד שרבים מהם בוחרים להישאר בבית הספר במקום להיכנס לכוח העבודה. חשוב לציין שהעבודות הזמינות לצעירים בארה"ב אינן בשפע כמו פעם. למעשה, יש רשימה ארוכה של משרות שהוחלפו ברובוטים. המשרות הנפוצות ביותר לצעירים בארה"ב הן משרות קמעונאיות ותפקידי שירותי מזון. הבעיה בשתי התפקידים הללו היא שהם לא תמיד אמינים והם לא מספקים מספיק הכנסה. אחת הסיבות העיקריות לכך שחלה ירידה בהזדמנויות לעבודה בארצות הברית אחרי צבא היא בגלל אוטומציה. חלה עלייה ברובוטים ומחשבים המחליפים בני אדם, מה שהוביל לפחות הזדמנויות עבודה. יש הרבה הטבות לצעירים שרוצים לעבוד בארצות הברית. הם יכולים לחוות תרבויות שונות, להכיר אנשים חדשים וללמוד על דרך חיים אחרת. בארצות הברית יש אחוז גבוה יותר של האוכלוסייה בקבוצת הגיל של 16-24 שנים מאשר בכל מדינה מתועשת אחרת בעולם. בארה"ב יש גם את אחד משיעורי האבטלה הגבוהים ביותר בקבוצת גיל זו והיא אחת משתי המדינות היחידות שבהן צעירים נוטים להיות מובטלים יותר מאשר עובדים מבוגרים.

ארצות הברית מתמודדת עם מחסור בצעירים מיומנים

ולכן ישנן תוכניות רבות שמטרתן לסייע בהכנתם לקריירה העתידית שלהם. תוכניות אלו הצליחו במתן חינוך והכשרה לכישורים עבור צעירים אמריקאים רבים, אך עדיין יש כאלה שנותרו מאחור. תכניות רבות אינן מתמקדות בצרכיהם של כל בני הנוער ואינן מצליחות להבין את הגיוון ביניהם, מה שמותיר אוכלוסיות מודרות ללא גישה למשאבים שיוכלו לסייע להם להצליח. בארצות הברית יש שיעור אבטלה גבוה בקרב אוכלוסיית הנוער. צעירים נותרים לרוב ללא עבודה או הזדמנות לבנות את הקריירה שלהם. שיעורי האבטלה העדכניים ביותר עבור בני 15-24 באמריקה הם 13.2%. זה גרם לצעירים רבים להמשיך להשכלה גבוהה ולהתמחות כדרך לבנות את קורות החיים שלהם, כמו גם לצבור ניסיון בעבודה. עם זאת, זו לא תמיד אופציה עבור כולם, ולחלק מהאנשים אולי עדיף לעבוד בקמעונאות, בשולחנות המתנה או בעבודות מזדמנות מאשר להתמחות ללא תשלום שאינה מבטיחה עבודה לאחר מכן. בארצות הברית יש את אחד מהשיעורים הנמוכים ביותר של השתתפות בכוח העבודה בקרב צעירים בעולם. למעשה, במדינות מסוימות, פחות ממחצית מבני הנוער נמצאים בכוח העבודה. זו בעיה שאינה מוגבלת רק לארצות הברית אלא גם למדינות רבות אחרות ברחבי העולם. הסיבה לכך היא שצעירים רבים אינם מוכנים למקום עבודה עקב חוסר השכלה והכשרת מיומנויות.

מה למדנו בכתבה: