מה משפיע על המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל?

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

תמיד שאלתם את עצמכם מה גורם למחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל להשתנות? הרי בכל פעם שתרצו לטוס לחו"ל, תמצאו את עצמכם מקבלים הצעת מחיר אחרת. ישנם עניינים שונים שמשפיעים על המחיר של הביטוח, זוהי הסיבה שבגללה טווח המחיר רחב מאוד. קשה מאוד להגיד ללקוח על רגל אחת כמה הוא יידרש לשלם על ביטוח נסיעות לחו"ל מבעוד מועד. אחרי שתזינו את הנתונים השונים תוכלו להבין בדיוק מהו המחיר שאותו תשלמו. העניינים השונים שמשפיעים על המחיר רלוונטיים בכל חברות הביטוח, וזה לא משנה היכן תרכשו אותו. יש כאלה שמעדיפים לרכוש דרך פספורט קארד, אחרים מעדיפים דרך חברות ביטוח אחרות.

 

היעד שאליו אתם עומדים לטוס

היעד שאליו אתם עומדים לטוס ישפיע בין היתר על המחיר שאותו תצטרכו לשלם. הרי חברת הביטוח קובעת את תג המחיר בהתאם לרמת הסיכון ובהתאם לעלויות הטיפול בכל יעד. המטרה של החברה תהיה באופן טבעי לספק לכם הגנה טובה, אך גם להתאים אותה ליעד החופשה. אם הביטוח לא יהיה מותאם ליעד שאליו אתם עומדים לטוס, הוא לא יספק את הסחורה כאשר תרצו להשתמש בו. לכן בכל פעם שתזינו מדינה כזאת או אחרת על הגלובוס, תוכלו לקבל הצעת מחיר שונה מקודמתה. יש כאלה שבוחרים את היעד שאליו הם יטוסו בהתאם למחיר שאותו הם ידרשו לשלם על הביטוח.

 

המוניטין של חברת הביטוח עצמה

עוד עניין שמשפיע על המחיר שתצטרכו לשלם הוא המוניטין של חברת הביטוח עצמה. הרי לכל חברת ביטוח יש את המוניטין שלה, ולכן הצעות המחיר מן הסתם יהיו שונות. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם מקבלים הצעת מחיר טובה מחברה מנוסה. חברה מנוסה ומוכרת לרוב תדרוש מחיר גבוה יותר בהשוואה לחברה חדשה וחסרת ניסיון. אך אתם מבחינתכם לא יכולים לקחת סיכונים כאשר זה נוגע לביטוח הנסיעות שלכם. רק חברה מנוסה תוכל לספק לכם מעטפת שלמה של כיסויים שתאפשר לכם לטייל בראש שקט. לפיכך אל תסתכלו רק על הצעת המחיר אלא על המוניטין שאיתו החברה מגיעה.

 

המצב הבריאותי של כל נוסע

פספורט קארד מחיר מושפע לרוב מהמצב הבריאותי של כל אחד מהנוסעים. לכן אנשים מבוגרים ידרשו לשלם יותר בהשוואה לאנשים צעירים, בהתאם למצבם הבריאותי. חברת הביטוח מבינה כי אנשים עם בעיות בריאותיות נמצאים בקבוצת סיכון, גם כאשר הם נוסעים לטייל בעולם. לכן אותם אנשים ימצאו את עצמם במצב שבו הם עלולים להידרש לטיפול כזה או אחר. חברת הביטוח מאפשרת לאותם אנשים לקבל ביטוח, אך כמובן שהם ישלמו מחיר גבוה באופן יחסי. אנשים צעירים או כאלה שהם בריאים, ימצאו את עצמם משלמים פחות כי רמת הסיכון נמוכה. זוהי הסיבה שבגללה חברת הביטוח שואלת לא מעט על ההיסטוריה הרפואית של כל נוסע.

מה למדנו בכתבה: