מה כדאי לקחת בחשבון בעת מילוי טופס ESTA?

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

לכל חובבי התיירות בארה"ב, לאחרונה אנחנו מתבשרים על התקדמות מהירה בדרך להשגת הפטור מויזה לישראלים. כידוע, ישראלים אוהבים מאוד לטייל בארה"ב לא פחות משהיא מהווה יעד עסקי חשוב ביותר עבור ישראלים רבים. 

לפי גורמים בכירים משני הצדדים דווח, כי הפטור המיוחל מעבר לפינה וישראל עושה מאמצים רבים בכדי לענות על כל דרישות משרדי החוץ האמריקנים. למרות החששות הביטחוניות שעלו מהצד הישראלי לגבי מתן כניסה לכלל אזרחי ארצות הברית ללא כל הפליה, לבסוף הושגו פתרונות מצד השב"כ בישראל ואנחנו כעת צעד אחד קרובים יותר להשגת הפטור הרצוי. 

כעת נותן לנו רק להתכונן, להכין את הדרכון ולהכיר את התנהלות החדשה שעלינו להכיר כדי להיכנס לארצות הברית, והיא קלה זרירה ונוחה מתמיד. 

 

טופס ESTA – בפנים, ויזה לארה"ב – בחוץ

טופס ESTA הולך לשנות את החיים לכל חובבי התיירות בארה"ב ולכל אנשי העסקים המרבים לנסוע לארה"ב. אנחנו מתכוננים לפרידה מרגשת מהעבר המסורבל, הפרוצדורה המעייפת שהייתה כרוכה בהשגת וויזה, ומתרגשים לקראת העידן החדש בו נצטרך רק למלא טופס קצר ופשוט בשם ESTA. 

הטופס הוא ברור מאוד, אך כמו כל דבר חדש שאנחנו ניגשים אליו ישנם כמה דברים שכדאי לדעת בעת מילוי הטופס. גם כאשר האישור עוד לא התקבל סופית, כדי להתכונן שעה אחת קודם ולהכיר את הדרך החדשה בה תצטרכו לצעוד כדי להשיג אישור כניסה לארה"ב.

 

אז מהו בעצם טופס ESTA?

עד היום ישראלים נדרשו להגיש בקשה לקבלת וויזה, לעמוד בתור שבועות ואף חודשים כדי רק לקבל תור לשגרירות, לאסוף מיליוני טפסים, לשבת לעבור ראיונות, לשלם הון ולהמתין בחרדה לגלות אם אושרה הויזה או לא. 

תהליך זה היווה מקל בגלגלים בכל מה שקשור ביחסי ארה"ב וישראל וייצוגה מעט קרירות בקשרים שבין המדינות. ועל כל זאת ועוד שני הצדדים מחליטים לחמם את היחסים ולאפשר פטור מויזה לארצות הברית. במקום, תתאפשר כניסה בעזרת טופס אינטרנטי פשוט וזאת במקום הדרישה המכבידה בהשגת וויזה. הטופס הוא אינטרנטי ובהיר עד מאוד. 

 

מה יידרש ממני בעת מילוי טופס ESTA?

כפי שצויין, התהליך להוצאת הויזה הינו ידידותי ופשוט. בנוסף, ניתן להשיג גם טופס ESTA בעברית, מה שמקל עוד יותר על הישראלים. השאלון מורכב מפרטים אודות הנסיעה שלכם וכמובן פרטים אישיים. לאחר מילוי השאלון תקבלו מייל אישור. מילוי הטופס הינו פשוט וברור והינו בשימוש נרחב כבר בעולם. 

 

מה מעניק לי טופס ESTA?

– ראשית כל, טופס ESTA מעניק לכם אשרת כניסה לארה"ב 

כחלופה לויזה שהייתה נדרשת עד היום. הרשות שניתנה לאחר אישור הויזה הינה שהייה בשטח ארצות הברית למשך 90 יום. 

– תזוזה גמישה בתוך המדינה 

אישור ESTA הינו אישור גמיש ונוח למשתמש. בעת השהייה במדינה תוכלו לחצות מדינות בחופשיות ולטייל ללא כל בעיה וחשש. בנוסף, ניתן יהיה לצאת למדינה אחרת ולשוב.

– מטרות הביקור  

מטרות השהות יכולות להיות תיירות ועסקים בלבד.

– נוחות ויעילות 

עד היום, יכלו ישראלים לטייל בארה"ב וכן גם להגיע לצורכי עסקים וזאת בצורה נוחה לאחר קבלת הוויזה. אך, תהליך קבלת הוויזה היה מייגע ומסורבל. 

טופס ESTA פוטר את הישראלים מהקושי הרב הטמון בהשגת הוויזה ומציע פתרון פשוט. מאחורי אותו פתרון פשוט עומדות מספר לא מועט של פעולות שנעשו על ידי שני הצדדים – האמריקאי והישראלי. נעשו פגישות והתאמות בין המדינות המאפשרות פוטנציאל של כניסה ויציאה נוחה אל תוך ארה"ב.

בלי תורים. בלי ראיונות. ובלי שבירת ראש.

מה למדנו בכתבה: