כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

אם אתם מתכננים חופשה כלשהי בחו"ל, על אף שאתם בוודאי צריכים לדאוג למגוון היבטים שונים הנוגעים לחופשה שלכם, חשוב מאוד שלא תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה דבר חשוב ביותר ומטרתו היא להעניק לכם את הכיסוי הכלכלי המרבי במקרה שבו יהיו לכם הוצאות בלתי צפויות בחו"ל על טיפול רפואי, על חילוץ, על אובדן כבודה ועוד. כמובן שלא כדאי לבחור בכל ביטוח נסיעות לחו"ל באשר הוא וטרם אתם בוחרים את החברה שתבטח אתכם בביטוח זה יש לוודא כי הוא מתאים לכם בכל היבט אפשרי.

 

מה חשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל?

חשוב מאוד שתדעו כי ביטוח נסיעות לחו"ל כולל 2 חלקים: הרובס הבסיסי שהוא חובה ברובו והמבנה שלו דומה בין החברות השונות וכיסויים נוספים אשר עליהם משלמים בתשלום נפרד. הרובד הבסיסי יכלול ביטוח בריאות רפואי אשר מהווה כיסוי שמבטיח החזר כספי עבור הוצאות רפואיות בחו"ל שכן הסכומים של טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להיות מאוד משמעותיים ועל כן לא כדאי לאדם לשאת בהוצאות הללו בעצמו. מעבר לכך, הרובד הבסיסי יכלול הוצאות של איתור וחילוץ וזאת במקרה שאבד הקשר עם אחד המבוטחים בגין תאונה או בגין כל מקרה אחר. ישנם גם חובות כלפי צד שלישי בביטוח הבסיסי שהוא בעצם ביטוח למקרה שבו פגעתם באדם אחר או ברכוש שלו.

מעבר לכך כל חברת ביטוח מציעה הרחבות שונות כגון ביטוח שיחזיר לכם דמי ביטול נסיעה, כיסוי לנשים בהריון, כיסוי לאנשים במצבים רפואיים מורכבים ועוד.

 

באיזה ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי לבחור?

אם אתם תוהים באיזה ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי לכם לבחור, כדאי שתכירו את ביטוח הנסיעות המתקדם והאיכותי ביותר כיום. פספורטכארד הוא ביטוח נסיעות לחו"ל שניתן לעשות גם טווח זמן קצר לפני הנסיעה, כאשר ניתן לעשות אותו אונליין. מה שמיוחד בביטוח המדובר הוא שבמסגרתו אתם מקבלים כרטיס נטען ובמקרה הצורך, אם אתם צריכים לשלם על הוצאות רפואיות, על אובדן כבודה או כל דבר אחר שהפוליסה שלכם מכסה, כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם מוקד החירום של החברה אשר תטעין לכם את הכרטיס באופן מיידי. אין ספק כי מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל המתקדם ביותר שיכול להיות.

 

כמה יעלה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטקארד?

אם אתם תוהים לגבי פספורטקארד מחירים , כדאי שתדעו שגם במקרה זה התשלום יהיה בהתאם לפוליסה הספציפית שתבחרו. חשוב לדעת כי בפספורטקארד מציעים לכם מגוון רחב של הרחבות לביטוח נסיעות לחול כגון: כיסוי ביטוחי לנשים הרות, כיסוי ביטוחי לגיל הזהב, כיסוי ביטוחי לציוד מיוחד שאתם לוקחים אתכם ועוד. המחיר שתדרשו לשלם יהיה בהתאם להרחבות שתבחרו לפוליסת הביטוח שלכם וכדאי תמיד להתייעץ לגבי סוג הפוליסה המדויקת לצרכים שלכם טרם אתם בוחרים בה.

מה למדנו בכתבה: