טיול עצמאי לאוסטרליה –איך בונים טיול כזה

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

ישנם יעדים בעולם, שמאז ומתמיד נחשבו נחשקים בעיניי ישראלים רבים, בין אם זה בגלל מה שיש בהם, מקומות ואתרים בהם אפשר לבקר וליהנות, ובין אם זה בגלל המרחק והתחושה שמדובר במקום נדיר שאי אפשר להגיע אליו כל יום ואי אפשר למצוא דומה לו בעולם.

דוגמא טובה לכך, היא אוסטרליה. יעד זה מושך אליו הרבה מאוד צעירים הבוחרים לטוס אל המדינה אחרי שירותם הצבאי, וכן הרבה מאוד זוגות ומשפחות, הבוחרים לטוס לשם, בין אם זה במסגרת ירח דבש אחרי החתונה ובין אם זה בהמשך כשיש ילדים ורוצים לצאת לחופשה ארוכה במקום שונה ומיוחד.

אחת האופציות שעומדות לרשותנו הוא טיול עצמאי לאוסטרליה. מדובר על טיול שאנו יכולים לארגן באמצעות אנשי מקצוע, אך נצא אליו לבד. כלומר, לא במסגרת טיול מאורגן. אופציה של טיולים עצמאיים הפכה להיות מאוד פופולארית עם השנים, בפרט בקרב זוגות, משפחות וקבוצות חברים, המעוניינים ליהנות ממסלול מפורט, מגוון ומלא, וליהנות מהתנאים הטובים ביותר, ועם זאת, לא לצאת במסגרת טיול קבוצתי.

במילים אחרות, אפשר להגדיר טיול עצמאי לאוסטרליה, כטיול אשר נבנה בצורה דומה לטיול מאורגן אך הוא מיועד לאנשים שמעוניינים לצאת ולטייל לבד. באופן טבעי, המסלול והתנאים שייבחרו, יתאימו למטיילים על פי היכולות, הצרכים והדרישות שלהם.

 

איך יוצרים טיול לאוסטרליה בצורה נכונה?

בשביל לארגן טיול כזה, צריך לקחת בחשבון מספר דברים:

ראשית, נסיעה אפקטיבית לאוסטרליה, לא יכולה להימשך פחות משבועיים. מאחר והטיסה לשם מאוד ארוכה, 17 שעות טיסה ישירה, אם עושים עצירה באמצע זה יכול להימשך גם יום שלם. צריך לקחת בחשבון לא רק את זמן הטיסה אלא גם את הג'ט לג, העייפות וכל מה שחווים אחרי טיסה ארוכה. לכך יש גם להוסיף את המרחקים העצומים ממקום למקום במדינה. לכן משתלם לתכנן טיול של שבועיים פלוס.

שנית, יש לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר. אוסטרליה היא מדינה עצומה מבחינת הגודל ועדיין, התקופה הטובה ביותר לטייל במדינה היא נובמבר-מרס, בעוד שבאזורים מסוימים, יהיה נכון לטייל בתקופות אחרות או בחודשים יותר ספציפיים. בהתאם צריך לבנות את מסלול הטיול.

שלישית, מוטב כמובן להיערך מבחינת תחבורה, בתי מלון, וכמובן להחליט מה המסלול הנכון, בשביל שלא יהיה צריך לנסוע הלוך ושוב.

 

מה עושים לפני שבונים טיול עצמאי לאוסטרליה

יש לחשב תחילה את התקציב שעומד לרשותנו, משך הזמן שאנחנו יכולים להקצות לטיול ומה בדיוק מעניין אותנו, החופים או המדבר, הערים הגדולות או הקטנות, ההיסטוריה או דברים מודרניים יותר.

לאחר מכן אנחנו יכולים לשבת עם איש מקצוע ולבחור איך בונים מסלול מדויק, כמה זמן נשהה בכל מקום, איפה ללון, כיצד ננוע ממקום למקום, עד שיהיה לו מסלול טיול מותאם לצרכים שלנו.

 

 

 

מה למדנו בכתבה: