טיול ליפן – אתם חייבים את זה לעצמכם!

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

סוף סוף, לאחר זמן רב מידי של ציפייה, יפן פתחה שעריה וחזרה לקבל אליה תיירים סקרנים חדשים, וגם כאלו שרק חיכו להזדמנות לחזור אליה. כן, טיול ליפן הוא לחלוטין משהו שאחרי שעושים פעם אחת, אי אפשר שלא לחזור אליה שוב, ושוב ושוב! אם הגעתם לכאן, כנראה גם אתם שוקלים בשעה טובה ומוצלחת, לגלות את ארץ השמש העולה. המדינה שנראית באזורים מסוימים כאילו היא מתקיימת אלף שנה קדימה, ובאזורים אחרים לוקחת אותנו למסע אחורה בזמן.

יפן היא מדינה שיש בה הכל, וזו ההזדמנות שלכם לקפוץ על המציאה ולהיות מהראשונים שחוזרים לבקר בה, ולהתמכר אליה ולייחודיות הרבה שלה.

 

למה טיול ליפן הוא חובה?

ייתכן שלא יצא לכם להעלות על דעתכם את האפשרות של טיול ליפן ואם כך הדבר, הרשו לנו לפרט כמה סיבות מעולות מדוע הטיול הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים להעניק לעצמכם, וכמה שיותר מהר:

  • האוכל – אי אפשר להתחרות עם האוכל היפני; הוא טעים, הוא אסתטי, הוא נראה כמו יצירת אמנות שרק מחכה להיאכל על ידכם. המטבח היפני במלא בטעמים וניחוחות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר על הפלנטה. לחובבי קולינריה, זהו גן עדן של ממש.
  • התרבות – התרבות היפנית מלאה בכל טוב; בגינונים עתיקים שמלווים את האוכלוסייה מזה שנים רבות, לצד טרנדים ותת-תרבויות שהתפתחו ועודן מתפתחות עם השנים ללא הרף. זו מדינה של ישן וחדש, עתיקות לצד קדמה, טכנולוגיה לצד היסטוריה. יש בה כל מה שאתם יכולים לבקש, מכל הסוגים ומכל הכיוונים. אתם רק צריכים לקבוע מסלול ולהחליט מה לראות קודם, והאמינו לנו – זה אתגר בפני עצמו.
  • הנופים – יפן היא מדינה המורכבת מכמה איים, לכל אחד מהם מאפיינים משלו; הוקאידו למשל נמצא בצפון, אי חורפי יותר אשר בחורף מתהדר בשכבת שלג. בנוסף, ניתן למצוא בו ריכוז גבוה אף יותר של הרי געש, ועוד. אוקינאווה מצד שני נמצא מדרום מערב לאי המרכזי, והוא קייצי הרבה יותר, קצת כמו אילת של היפנים, רק שדוברים בה ניב שונה ובכלל, היא שונה מאוד מיפן שאתם מדמיינים. זהו כמובן רק קצה המזלג, כשכל אזור במדינה המדהימה מציע ניב, מאכלים ואטרקציות שונות וייחודיות. באופן טבעי, בלתי אפשרי להצליח לראות הכל בפעם אחת ולכן כדאי לתכנן טיול ליפן היטב.

רגע לפני שכל התיירים חוזרים, זה הזמן לעלות על מטוס לארץ השמש העולה

כעת כשפתחנו לכם את התאבון ואתם יודעים הכל על טיול יפן ומה שמחכה לכם במדינה המרהיבה והמיוחדת, כל שנותר זה רק לרכוש כרטיס ולהתחיל להתרגש! אתם עומדים לצאת למסע שכמותו לא העליתם בדעתכם; להריח ריחות חדשים, לטעום מאכלים מיוחדים, להיחשף לתרבות אחת ויחידה, שאין עוד אחת כמותה בכל רחבי העולם.

מה למדנו בכתבה: