הוצאת ויזה לצורך השקעות נדלן

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

רוצים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל, ואחת האפשרויות המרכזיות שלכם זו השקעה בארה"ב? אספנו לכם מידע חשוב, לגבי אשרת כניסה (הוצאת ויזה), הרלוונטית בשבילכם. 

האם ב-2022 עדיין צריך ויזה לארה"ב 

לחלק ניכר ממדינות העולם רשאים הישראלים להיכנס ללא צורך בהוצאת ויזה. בארה"ב עדיין דורשים מאזרחים זרים רבים להוציא אשרה מתאימה, ורק בעזרתה מותרת הכניסה למדינה זו (לכל מטרה). כך שאם עשיתם קורס נדלן (כמו כאן) מתוך מטרה להשקיע בנדל"ן אמריקאי, תצטרכו להקדים ולהוציא ויזה מבעוד מועד. זה כך אפילו אם אתם רוצים להיכנס לזמן קצר, לבצע את ההשקעה ולהמריא בחזרה לישראל. 

מהי ויזת משקיעים לארה"ב 

יתכן שבעתיד המצב ישתנה, אך כיום, תצטרכו בשביל להוציא ויזה להגיע לשגרירות ארה"ב. לפני שנרחיב על כך יותר, שימו לב איזו ויזה בכלל יכולה להיות רלוונטית לצורך נסיעה עסקית כמשקיעים. בין הסוגים השונים של אשרות כניסה, ישנה אשרת משקיע. אשרה מסוג זה נועדה למשקיעים מסוג מאוד מיוחד. לדוגמא, אם הצורך שלכם הוא לא רק לרכוש נדל"ן אלא ממש להקים עסק בתחום הנדל"ן, סביר להניח שתרצו להתגורר לפחות לזמן מה בארה"ב. תרצו לבסס את העסק ולפקח מקרוב על ההשקעות שלכם. במידה ותעברו את כל השלבים בצורה נאותה ותקבלו את הויזה, תהיה אפשר להגיע ולקים עסק בתחום ההשקעות והנדל"ן. זאת ועוד, ברגע שמאשרים את האשרה הזאת, אפשר להיכנס למדינה עם בן או בת הזוג של המשקיע. מותר יהיה להיכנס יחד עם בני המשפחה הגרעינית. 

האם אפשר להגיע תחת אשרת תייר

אפשרות נוספת שיכולה להתאים להרבה משקיעים ישראלים, היא לא להוציא אשרה עסקית אלא להוציא ויזת תייר. זה יתאים במידה ורוצים לבצע השקעת נדל"ן או השקעות שלא צריכים נוכחות מתמשכת של המשקיע או ניהול שוטף. יותר קל להוציא אשרה מסוג זה, משום שלא צריך לארגן מסמכים עסקיים, לא צריך להתאגד כחברה עסקית ולהגיש אישורים הקשורים לנושא היזמות. רק במידה והנוכחות שלכם בארצות הברית צפויה להיות יחסית ארוכה או מתמשכת, נהוג להצהיר על כניסה בתור סטטוס של יזם ואיש עסקים כחוק. 

מה חשוב לדעת על הוצאת הויזות 

חשוב להביא בחשבון כמה וכמה דברים לפני שמתחילים:

  1. ניתן להיעזר בחברה מקצועית אשר מגישה בשמכם את הבקשה ומסייעת בתהליך הבירוקרטי. 
  2. צריך להתחיל לפעול זמן מה מראש. התהליך לוקח זמן וחייבים גם להגיש בקשה, גם לשלם אגרה וכאמור, להגיע לשגרירות למטרת ראיון אישי. 
  3. חשוב לשים דגש על ראיון בשגרירות, שכן אם הוא לא מתנהל בצורה נאותה, עלולים לקבל סירוב לקבלת אשרת תייר או אשרת משקיע. 
  4. בכל נסיעה לארה"ב צריך לדאוג לכך שיש לכם דרכון בתוקף. ומדוע? חשוב שהוא יהיה בתוקף ארוך מספיק אחרת זה עלול להקשות על כניסה כחוק לארצות הברית. 
מה למדנו בכתבה: