דילים לחול – מתי התקופה הטובה ביותר ליהנות מהם

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

נסיעות לחו"ל, טיול או חופשה, נבנות במספר אופנים. אפשר שזו תהיה נסיעה דרך קבוצה מאורגנת, עם תכנון מסלול מראש, מדריך, הסעות וארוחות. במקרה כזה, החברה המארגנת את הנסיעה אחראית גם על הטיסות ובתי המלון. אפשר גם שזו תהיה נסיעה הנבנית באופן עצמאי, כשהנוסע רוכש את הרכיבים השונים בעצמו, בין אם זה דרך אתר אינטרנט או דרך מקורות אחרים.

אופציה נוספת, מאוד פופולארית הם דילים לחול. הרעיון הוא מאוד פשוט, סוכנויות נסיעות מארגנות דילים הכוללים בתוכם את המרכיבים העיקריים הנדרשים לכל נסיעה, טיסה+מלון, כולל העברות מהשדה לבית המלון בהלוך, ומהמלון לשדה בחזור. ישנם דילים הכוללים בתוכם מרכיבים נוספים, למשל, השכרת רכב, כרטיסים לאירועים ועוד.

מלבד העובדה שדילים לחול נמכרים כחבילה אחת, אזי שיש עוד שלושה הבדלים בינם לבין נסיעות המאורגנות באופן עצמאי:

הבדל ראשון, הדילים הם למספר ימים בודדים. לא מדובר בדיל לשבועות ובוודאי לא לחודשים. הדיל מיועד לסופשבוע או למספר ימים במהלך השבוע.

הבדל שני, ברוב המקרים, הדילים מיועדים לארצות קרובות. הוא לא מיועד לנסיעה לארה"ב או אוסטרליה, אלא למדינות אירופה. בדרך כלל למדינות הנחשבות תיירותיות (ספרד, צרפת, אנגליה, הונגריה, רומניה, גרמניה ועוד)

הבדל שלישי, ברוב הדילים אפשר למצוא רמות שונות של בתי מלון, שישפיעו על מחיר החבילה. המלונות הן לרוב ברמה טובה וכוללים ארוחת בוקר. לא מדובר בדילים לאכסניות או בתי הארחה פשוטים, מנגד לא כל חבילה כוללת מלון 4 או 5 כוכבים.

מתי אפשר למצוא דילים לחול?

בעקרון, כמעט בכל ימות השנה נוכל למצוא דילים שונים שסוכנויות נסיעות מארגנות. יחד עם זאת, ישנן תקופות מסוימות בשנה בהן נוכל למצוא כמות גדולה יותר או פרסום נרחב יותר לדילים כאלה. מה עוד שבתקופות אלו, יהיה לנו הרבה יותר נוח לרכוש חבילה ולטוס אל היעד הנחשק.

למשל, אנחנו יכולים למצוא דילים בתקופת חגי תשרי, קרי ספטמבר-אוקטובר. מאחר ובתקופה זו הרבה מאוד ישראלים רוצים לבלות בחו"ל, הרי שנוכל למצוא דילים אותם ניתן לרכוש שבועות מראש ואם יהיה לנו המזל, אז נוכל למצוא דיל גם ברגע האחרון.

אופציה נוספת היא בתקופת האביב, בפרט לקראת פסח. גם בתקופה זו, הרבה מאוד ישראלים מעדיפים לבלות בחו"ל וסוכנויות הנסיעות מציעות להם דילים משתלמים.

אפשר למצוא גם דילים במהלך השנה, בפרט בתקופה בה יש פחות ביקוש, ובוודאי כשמדובר על אמצע השבוע. אז פחות אנשים טסים ולכן קל יותר לייצר ולמצוא חבילות כאלו.

למי זה יכול להתאים?

בעיקרון, לכל אחד ואחת שרוצים לטוס לחו"ל למספר ימים, ליעד קרוב, מבלי להשקיע הרבה זמן בתכנון הנסיעה ומבלי לבזבז הרבה כסף. החבילות האלה הן חסכוניות, מאחר והן משלבות את כל מה שצריך לצורך נסיעה וחופשה בחו"ל.

טיסה

מה למדנו בכתבה: