ביטוח נסיעות לחול ארצות הברית

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

יש הרבה מדינות מעניינות בעולם כמו גרמניה, אנגליה או אוסטרליה אך ספקה אם יש עוד מדינה כמו ארצות הברית. בארצות הברית אפשר לבקר עשרות פעמים ועדיין לגלות כל פעם דברים חדשים ואם עוד לא הייתם בארצות הברית אנו מאוד מממליצים על כך. אך שימו לב פשוט אבל פשוט אסור לטוס לארצות הברית ללא ביטוח נסיעות לחו"ל.

על רקע זה אתם חייבים להבין כי בארצות הברית הרפואה היא מאוד אבל מאוד יקרה וכך מחלה פשוטה כמו שפעת אשר כל אחד יכול לקבל בחו"ל יכולה לעלות לכם אלפי דולרים. ביטוח טיסות לחו"ל פשוט חוסך לכם כסף וזאת עוד לפני שדיברנו על קטסטרופה כמו תאונת דרכים או מחלה קשה בחו"ל. אנו מציעים לכם לא לטמון את הראש בחול כמו בת יענה ולעשות מראש ביטוח לחו"ל וכך להגן על עצמכם מפני הפסד כספי עצום במקרה של תאונה או מחלה בארצות הברית.

מה ביטוח לחו"ל צריך לכלול?

אנו מציעים לכם לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל וזאת בכדי להבין מה אתם מקבלים מן הביטוח. קודם כל אתם צריכים לבחון כמה הביטוח יעלה לכם ועליכם לוודא כי הוא יהיה לכלל הביקור ולא יום פחות.

ביטוח טיסות לחו"ל גם צריך לכלול התייחסות לגניבה של ציוד כמו מזוודה, וגם התייחסות למקרה של תאונה או מחלה. אנו מציעים לכם לעשות ביטוח רק אם הוא מאפשר לכם פינוי מוטס בחזרה לארץ וזאת מכיוון שלעיתים יש צורך בפינוי זה וללא ביטוח הוא יעלה לכם מאות אלפי דולרים ולכן זה אחד הסעיפים החשובים בביטוח הנסיעות לחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל ארה"ב

מדוע כדאי לעשות ביטוח רק עם חברה ישראלית?

כדאי לכם לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל אך ורק לחברות ישראליות מכיוון שהן ייתנו לכם מחירים הרבה יותר טובים וכיסוי הרבה יותר רחב. חברת ביטוח עולמית לא מכירה את השוק הישראלי ולא יודעת מה לתת למבוטח הישראלי מה עוד שהתנהלות מולה היא הרבה יותר מסובכת ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים ביטוח עושים אך ורק עם חברה ישראלית.

מה למדנו בכתבה: