ביטוח נסיעות לארה"ב, למה זה חשוב כל כך?

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לארה"ב: ארץ ההזדמנויות קוראת לכם? – קבלו מידע לביטחונכם.

בארה"ב או בכל מקום אחר שאינו ישראל, אתם לא מעוניינים למצוא את עצמכם ללא ביטוח נסיעות. נסיעה לחו"ל היא חוויה מרגשת, אבל היא ממש לא חפה מסיכונים שונים. בפועל, ביטוח נסיעות לארצות הברית או לכל מקום אחר בעולם יכול להיות מציל חיים, אם משהו חלילה משתבש. הנה 2 מהכיסויים הכי נפוצים בפוליסות הביטוח האלו:

  • כיסוי רפואי: זהו כיסוי המכסה עלויות רפואיות עקב תאונה או מחלה בחו"ל, צורך בתרופות מרשם, בטיפולים שונים ועד לטיפול במקרי חירום.
  • אובדן כבודה וביטול נסיעה: שני הכיסויים האלו מאפשרים למבוטחים לקבל פיצוי כספי בכל אחד מהמקרים של איבוד מטען ו\או ביטול טיסה עקה סיבות שונות.

 

כיצד לבחור ביטוח נסיעות לארה"ב?

באופן כללי, כדאי לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות המאפשרת כמה היבטים שונים. בעוד שניתן לרכוש הרחבה של פינוי רפואי במידה ולא יהיה טיפול הולם באזור בו אתם מטיילים, ניתן גם לרכוש הרחבות אחרות ולא פחות חשובות. למשל, הרחבה בגין פעילויות אתגריות למיניהן. אם אתם מתכננים טיול בארה"ב המשלב אטרקציות אקסטרים מסוגים שונים, תוכלו לרכוש הרחבה המכסה בדיוק את סוגי הפעילויות האלו. 

הנה עוד כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים ביטוח נסיעות לארה"ב:

שיקול בבחירת ביטוח נסיעות לאמריקה מידע נוסף
בדקו את סוגי הפוליסות הבסיסיות בחברת הביטוח  סוגי הפוליסות הבסיסיות ביותר הן ביטוח ביטול נסיעה, ביטוח כבודה וכן כיסוי רפואי.
עלויות ביטוח נסיעות לאמריקה מחיר ביטוח נסיעות לארה"ב עשוי להשתנות מאוד בהתאם לסוג הפוליסה שתבחרו. לכן חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לארה"ב באינטרנט.
החרגות והגבלות ביטוח  שימו לב, שמצבים רפואיים קיימים אינם מכוסים בפוליסות חברות הביטוח השונות, וכך גם רלוונטי לגבי בעיות רפואיות המצריכות טיפולים ייעודיים. 
הטבות ביטוח נסיעות לאמריקה פוליסות מסוימות של ביטוח נסיעות עשויות להציע הטבות שיכולות להיות שימושיות עבור מי שנוסעים לחו"ל, ככה שחשוב לערוך מחקר שוק ולבדוק היכן אתם מקבלים הטבות מסוגים שונים.

 

 

לסיכום, כמה עולה ביטוח נסיעות לארה"ב וכיצד נחסוך בכיס?

בסופו של דבר, אחד השיקולים המרכזיים בבחירת ביטוח נסיעות הינו השיקול הכלכלי. לכן חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לארה"ב לפני הטיסה. בעוד שמחירי הביטוח יכולים לנוע בין כמה עשרות שקלים בודדים ליום, במקרים אחרים העלויות יכולות להגיע למאות שקלים עבור כלל השהות בארה"ב. 

אם אתם טסים עם מספר ילדים, אתם ודאי מבינים את המשמעויות של חיסכון בכסף. ריבוי ביטוחים יכול להוביל לעלויות של אלפי שקלים, מה שניתן לחסוך באמצעות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לאמריקה. בממוצע, ניתן לחסוך בין 15% – 35% על כל פוליסה ופוליסה. ואם כך, אז למה שתוותרו על הזדמנות להקל קצת על הכיס? טיסה נעימה! 

מה למדנו בכתבה: