באיזה ביטוח כדאי נסיעות לחול כדאי לבחור?

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

ישנם שלל ביטוחים שונים המוצעים לנו עבור מגוון רחב של דברים: ביטוח רכב, דירה, תכולה, עסק וכדומה. בין שלל הביטוחים ישנו גם ביטוח נסיעות לחו"ל אשר חשיבותו רבה. במאמר זה נדון באיזה סוג כדאי לכם לבחור. 

מדוע יש צורך בביטוח נסיעות לחו"ל?

נסיעה לחו"ל היא אירוע משמח וכיפי. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה בנסיעה שלכם הוא מקרה רפואי שתזדקקו בו לטיפול ולא יהיה לכם כל כיסוי.

ביטוח רפואי בחו"ל, יעניק לכם שקט ושלווה כי יהיה מי שידאג לכם אם חלילה תזדקקו לכך ויתרה מכך יהיה מי שיכסה את כל ההוצאות הרפואיות בגין הטיפול בכם, הוצאות שעלולות להגיע גם לאלפי דולרים.

חשוב לציין שלא רק תקלות רפואיות מכוסות בביטוח זה, אלא גם ביטוח הכבודה שלכם, חפצים יקרי ערך, מוצרים טכנולוגיים כמו הנייד, הטאבלט והלפטופ שלכם. תוכלו להרחיב את הביטוח ולכסות בו גם ספורט אתגרי אם הנסיעה שלכם כוללת סקי או טיפוס הרים למשל.

מהם סוגי הביטוחים הקיימים?

  • ביטוח כבודה – כיסוי זה הוא במקרה שבו המזוודה שלכם לא הגיעה ליעדה או נגנבה. חברת הביטוח תפצה אתכם על כך.
  • קיצור הנסיעה – אם חלילה התעוררה בעיה רפואית שבגינה עליכם לבטל או לקצר את הנסיעה, חברת הביטוח תפצה אתכם על ההפסד הכספי שאתם עלולים לספוג  בטיסות ובמלונות. למשל אם בחרתם לנסוע אל טיול מאורגן לארהב ועליכם לשוב ארצה, מדובר בסכומים גבוהים למדי שתוכלו לקבל בחזרה.
  • ביטוח אקסטרים – אם אתם חובבי אדרנלין גבוה, אוהבים לחיות על הקצה ונהנים מספורט אתגרי, מומלץ שתבטחו את עצמכם לכל מקרה שלא יהיה. בכיסוי זה תוכלו לקבל חילוץ והטסה חזרה ארצה במקרה הצורך.
  • איתור וחילוץ – סעיף זה מופיע בפוליסה הבסיסית או כתוספת מינורית שמומלץ להשאיר כדי להיות ממש בטוחים.

גם עבור גיל הזהב

בני ובנות הגיל השלישי, אנשים שסובלים ממחלות כרוניות או מוצ'לרים, זקוקים לפוליסה שמותאמת להם באופן אישי משום שהם זקוקים לפוליסות שאינן פוליסות רגילות. כאן מומלץ להיוועץ עם מומחה בתחום אשר יוכל לסייע לכם להבין אילו הרחבות נדרשות במצבכם, ומהם היתרונות של הסעיפים הנוספים שכדאי להרחיב את הפוליסה עימם.

איך תרצו את הביטוח שלכם? עם כיסוי מלא או בהשתתפות עצמית?

ממש כמו בביטוח רכב, גם ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לכם לבטח את עצמכם עם  השתתפות עצמית בקרות מקרה שבגינו אתם זקוקים להפעיל את הפוליסה, או לחילופין לשלם פרמיה יותר גבוהה אבל לא תזדקקו לשלם השתתפות עצמית אם חלילה קרה משהו שמצריך את הפעלת הביטוח. ההפרשים יכולים להיות גבוהים ולכן יש לתת את הדעת ולבחון את הנושא היטב. 

לסיכום, ישנה חשיבות רבה בביטוח נסיעות כשטסים לחו"ל, אך בהחלט חשוב לבחור את הביטוח שנכון עבורכם, עבור סגנון החופשה או הטיול שלכם וכמובן עבור המצב הבריאותי שלכם.

מה למדנו בכתבה: