אתרי גלישת הגלים המובילים בעולם

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

ישראל היא מדינה של חובבי גלישה, וגם של מקצוענים. בעבר, זכו ספורטאים שלנו במדליות באולימפיאדות ובאליפויות עולם, בגלישת רוח, ובעקבות כניסתו של ענף גלישת הגלים למשחקים האולימפיים בשנת 2021, ניתן לקוות ולצפות להצלחה מסחררת גם בתחום הזה.

אם אתם אוהבים לגלוש, ומרגישים כי תפסתם את כל הגלים האפשריים בחופים הנפלאים בארץ, אתם ודאי חולמים להגיע לאחד מאתרי הגלישה הטובים בעולם. רגע לפני שנציע לכם כמה הצעות, אנחנו מזכירים לכם כמה חשוב להתאים ביטוח נסיעות לחו"ל לחופשה הכוללת ספורט אתגרי. לא משנה כמה אתם מנוסים ומאמינים בעצמכם, חשוב מאוד שתהיו מכוסים ומוגנים.

 

חוף הזהב, אוסטרליה

השם מרמז על איכות החוף, אשר ממוקם בקווינסלנד, העיר השישית בגודלה באוסטרליה. תמצאו בה כמה נקודות מדהימות לגלישה חוף מרהיב וריף מלאכותי. החורף שם יבש, והאקלים כולו מושפע מהיערות וההרים שמסביב.

חוף הזהב הוא מוקד הגלישה העיקרי, אך ממש לא היחיד בעיר. נקודות נוספות: סטרדי, סנאפר, הספיט, מיין ביץ', גריןמאונט, גן העדן לגולשים, הסמטה, מיאמי, חוף הדלים, טוגון, בילינגה וקירה.

 

המפרץ של ג'פרי, דרום אפריקה

על פי מומחים רבים, כאן תמצאו את הגלים הארוכים הטובים בעולם. טובי הגולשים מקפידים להגיע לשם במהלך הסיבוב השנתי.

 

חצי האי בוקיט, באלי, אינדונזיה

חצי האי הזה מכיל כמה מהחופים הטובים ביותר של באלי, וגם כמה מנקודות הגלישה המובחרות ביותר באסיה כולה. בחופים אלה מבחר גלים שונים, שמתאימים לגולשים מכל הרמות, החל ממתחילים ועד מומחים עולמיים.

מלבד גלישה, מומלץ לבקר במהלך השהות במקום גם במקדש אולואטו המפעים, ממנו ניתן לצפות על נקודת גלישה באותו השם. בכלל, שווה לחקור את בוקיט, לטייל ולמצוא נקודות מגניבות. המבוקשות ביותר: בינגין, דרימלנד, אימפוסיבלס ובלנגאן.

 

מליבו, קליפורניה, ארצות הברית

אתר הנופש הראשון בעולם המיועד לגלישה, התפרסם לא רק בזכות הגלים אלא בעקבות הופעות מרובות בסרטים הוליוודים ובסדרות טלוויזיה. זה מיקום מצוין למתחילים וגם למתקדמים, והקירבה ללוס אנג'לס ואתריה הופכת את החופשה להרפתקה של ממש.

החופים של מליבו נהדרים לגלישה, אבל עלולים להיות מעט עמוסים לפעמים. למרות זאת, קליפורניה מספקת עד 300 ימים בשנה, בהם תנאים מושלמים לגלישה.

 

אריסיירה, פורטוגל

אם אתם חולמים לגלוש בחוף בו מתקיימת תחרות בינלאומית שנתית, זה המקום בשבילכם. החוף, אשר נקרא ריברה דה לה האס, משתתף בסבב אליפות ה-ASP, והוא מרהיב בכל קנה מידה. בכלל, באריסיירה תמצאו תשעה מוקדי גלישה שונים, כולם ברמה הגבוהה ביותר. בשנת 2011, נפתח במקום אתר הנופש הראשון באירופה המיועד לגלישה, בדומה לזה שהזכרנו במליבו.

אם תגיעו לשם, תהיו רחוקים נסיעה קצרה מבירת פורטוגל, ליסבון, שגם בה כמה נקודות גלישה לא רעות בכלל. כמובן שבעיר עוד אטרקציות רבות נוספות, אז כדאי לשלב ביקור ארוך בה במהלך החופשה.

 

מה למדנו בכתבה: