חידוש ויזה לארה"ב כמה זמן – המדריך המלא למתחילים

97% הצלחה! צרו קשר למענה מהיר!

יש לכם ויזה לארה"ב? לפני שאתם ממהרים לרכוש את כרטיסי הטיסה ולהזמין את בתי המלון, חשוב לבדוק את התוקף של הוויזה. ויזות לארה"ב מוגבלות בזמן ובהתאם יש להגיש בקשות חידוש ונשאלות שאלות בנושא חידוש ויזה לארה"ב כמה זמן. חידוש ויזה לארה"בחידוש ויזה לארה"ב בנוהל החדש אינו מחייב בהגעה לראיון בשגרירות בנוהל החדש אינו מחייב בהגעה לראיון בשגרירות. את בקשת החידוש מגישים באמצעות חברה מקצועית שמגישה בעבורכם את הבקשה או באמצעות דואר שליחים (דואר ישראל).

מהם התנאים הבסיסיים לחידוש ויזה לארה"ב?

  1. תושב ישראל, הגדה המערבית או עזה.
  2. הגשת בקשת חידוש ויזה לארה"ב יש להגיש באותו המקום בו הוגשה הבקשה הקודמת.
  3. על הוויזה שמחודשת להיות בתוקף או כזו שהתוקף שלה פג במהלך 12 החודשים האחרונים.
  4. הוויזה הקודמת ניתנה כאשר מחדש הבקשה היה בן 14 או יותר.
  5. הוויזה הקודמת ניתנה לאחר ה-31.12.2007.
  6. אין בוויזה הנוכחית הערות שמנחות על הגבלת חידוש ויזה.

 

מה קורה כאשר המועמד אינו עומד בתנאי החידוש?

אי עמידה בתנאים לחידוש הוויזה אינה מונעת הגשת בקשה חדשה. אם אנכם עומדים בתנאים הדרושים לחידוש תתבקשו בסך הכולכאשר אנו נשאלים חידוש ויזה לארה"ב כמה זמן זה לוקח אנחנו לוקחים בחשבון גם אופציה של הזמנה לראיון. להגיש בקשה חדשה. משמעות הדבר היא שלא תוכלו לחסוך לעצמכם את ההגעה לראיון בשגרירות ויהיה עליכם להגיש את כל הטפסים מחדש (כולל פרטים אישיים, פרטים על מקום העבודה, שאלות בדבר כוונת הנסיעה).

מתי אפשר להגיע אל השגרירות לראיון?

השלב האחרון בטופס הגשת הבקשה לוויזה הוא קביעת הריאיון. אתם מתבקשים להגיע אל הריאיון עם כל המסמכים הדרושים. את רשימת מועדי הפגישות לראיונות בשגרירות תראו רק לאחר שתשלמו את האגרה. הנכם מוזמנים לבחור מתוך רשימת המועדים את השעה שנוחה לכם. בתקופות בהן אין פניות רבות הריאיון יתואם בטווח של שבוע. בעונת השיא אתם עלולים להמתין לריאיון עד חודש. את תשלום האגרה להגשת בקשת הוויזה אפשר להסדיר אונליין באתר השגרירות עם כרטיס אשראי בינלאומי או באמצעות שובר לתשלום בבנק הדואר.

חידוש ויזה לארה"ב כמה זמן זה לוקח?

ההליך החדש שמאפשר חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון כרוך בהמתנה של שבועיים עד חודשיים. בעונת השיא הפניות אל השגרירות רבותכאשר מחדשים ויזה לארה"ב נשאלת השאלה איך אפשר לזרז את תהליך קבלת ויזה לארה"ב וזמן המענה מתארך בהתאם. הגשת בקשת החידוש באמצעות חברה שמתמחה בתחום עשויה לזרז את ההליך. חשוב להדגיש שגם עמידה בכל הקריטריונים לחידוש מהיר אינה מחייבת את השגרירות במתן אישור. השגרירות רשאית לזמן אתכם לראיון ולנהל את תהליך החידוש כהליך של בקשת ויזה חדשה. על כן, כאשר אנו נשאלים חידוש ויזה לארה"ב כמה זמן זה לוקח אנחנו לוקחים בחשבון גם אופציה של הזמנה לראיון.

היכן מתקיימים ראיונות לקבלת ויזה לארה"ב?

כל מועמד רשאי לבחור בין ראיון שמתקיים בקונסוליה הכללית בירושלים לבין ראיון בבניין השגרירות שבארה"ב. תבחרו את מיקום הריאיון על פי מקום המגורים שלכם והעדפה אישית.

איך אפשר לזרז קבלת ויזה לארה"ב?

בקשות חידוש ויזה לארה"ב שמוגשות נכון עם מידע מפורט מטופלות מהר יותר. נציגי השגרירות מצליחים לאסוף מתוך הטפסים במהרהבקשות חידוש ויזה לארה"ב שמוגשות נכון עם מידע מפורט מטופלות באופן מהיר יותר את כל המידע הדרוש להם והתהליך כולו הופך זריז ויעיל. אם תדעו להקפיד להדגיש את הפרטים הנכונים ולא להעמיס על נציגי השגרירות מידע מיותר – הבקשה שלכם טופל מהר יותר.

אל הפגישה בשגרירות יש להקפיד להגיע עם כל המסמכים הדרושים : טופס אישור לראיון, תמונת פספורט תקנית, הוכחה על תשלום האגרה, דרכון. אם הייתה לכם בעבר ויזה לארה"ב עליכם להגיע עם הדרכון בו התקבלה הוויזה. במידה ומדובר בדרכון ישן תביאו גם אותו וגם את הדרכון החדש. אל תשכחו להוסיף גם מסמכים שמעידים על הקשר שלכם לארץ ומוכיחים את כוונתכם לחזור ארצה. מכתב ממעסיק או מסמך שמעיד שיש ברשותכם נכסים מגדילים את הסיכויים שלכם.

מילוי נכון של כל הסעיפים בטופס הבקשה הוא המפתח לטיפול מהיר בבקשה, הגדלת הסיכויים לתשובה חיובית וחסכון בהוצאות מיותרות. המראיין יצליח לקבל מהטופס את כל הפרטים בקלות כך שהריאיון יושלם במהרה.

חידוש ויזה לארה"ב כמה זמן במקרים דחופים?

שגרירות ארה"ב מציעה אפשרות של חידוש ויזה מהיר במקרים דחופים. אם שכחתם לחדש את הוויזה והטיסה שלכם יוצאת מחר השגרירות לא תכיר במקרה שלכם כדחוף, אך ייתכן וחברה שמטפלת בוויזות לארה"ב תוכל לסייע לכם בזירוז הליכים. ויזות דחופות לארה"ב ניתנות במקרים של מקרה חירום רפואי או משפחתי. חידוש ויזה או קבלת ויזה חדשה במקרים דחופים יטופלו בתוך 24 שעות.

מתי ויזה לארה"ב לא תחודש?

העובדה שקבלתם בעבר ויזה לארה"ב מגדילה את הסיכויים שלכם לקבלת ויזה נוספת, אך אין משמעות הדבר שהחידוש יתבצע באופן אוטומטי. עליכם למלא את טופס הבקשה בקפידה ולהתייחס ברצינות לכל השאלות. ויזות לארה"ב עלולות של להתחדש במקרים בהם הסטטוס האישי או המשפחתי שלכם השתנה. אם בצעתם עבירה כלשהי בשטח ארה"ב או שהסתבכתם עם רשות ההגירה, כדאי להתייעץ טרם הגשת הבקשה עם חברה מקצועית שמטפלת בוויזות. שימו לב לנוהל החדש שמאפשר הארכת ויזה ללא חובת הגעה לשגרירות לראיון.

מעוניינים לחדש ויזה לארה"ב? תשמחו לגלות שיש נוהל חדש שמאפשר חידוש ויזה לארה"ב ללא צורך בהגעה לשגרירות. חשוב להדגיש שלא כל בקשות החידוש יאושרו ללא ריאיון חוזר. חידוש ויזה לארהב ללא ריאיון מתאפשר בעיקר במקרים פשוטים וברורים. אם הצלחתם לשכנע את רשויות ההגירה של ארה"ב שאנכם מהווים כל סכנה – יש לכם סיכוי טוב לקבל אישור לחידוש ויזה בהליך מהיר ללא הגעה שלכם אל השגרירות.

איך אפשר לחדש ויזה לארה"ב ללא ריאיון?

כל אדם שהגיש בעבר בקשה לקבלת ויזה לארה"ב ונאלץ לעבור ריאיון בשגרירות יודע שהריאיון הוא החוליה החלשה בתהליך. ישנםתשמחו לגלות שיש נוהל חדש שמאפשר חידוש ויזה לארה"ב ללא צורך בהגעה לשגרירות מקרים רבים בהם מועמדים ראויים מפשלים בראיון בגלל התרגשות ונאלצים לוותר על החלום. אם יש לכם הזדמנות לחדש ויזה ללא ראיון עשו זאת בלי לחשוב פעמיים. לבדיקת זכאות לחידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון בשגרירות צרו קשר עם חברה מקצועית שמתמחה בהוצאה ויזות. הגשת בקשת חידוש ויזה לארהב באמצעות חברה אמינה שמתמחה בתחום עשויה להעלות את הסיכויים שלכם לחידוש מהיר ללא ראיון.

איך נערכים לקראת ראיון לקבלת ויזה לארה"ב?

  1. מגיעים למקום בזמן (כדאי להקדים ברבע שעה לפחות)
  2. מצטיידים בכל המסמכים הדרושים
  3. מתלבשים בצורה הולמת
  4. מכינים מראש תשובות שמוכיחות שיש לכם זיקה חזקה למדינת ישראל
  5. לא מתלוצצים על הגירה לא חוקית
  6. מקפידים על נימוס, התנהגות הולמת ולבוש מסודר
  7. מישירים מבט אל המראיין
  8. שמים לב לשפת הגוף
  9. עונים תשובות ענייניות שתואמות בדיוק את השאלות שנשאלו

כולם מסכימים שהריאיון בשגרירות לקבלת הוויזה הוא חוויה מלחיצה ולא נעימה. גם אם אתם דוברי אנגלית שוטפת, בעלי ביטחון עצמי גבוה וניסיון בראיונות, אתם עלולים למצוא את עצמכם מול מראיין קשוח ולא ידידותי.

איך מגישים בקשת חידוש ויזה לארהב בנוהל החדש?

ישנם לא מעט ישראלים שנוהגים לטוס לארה"ב אחת למספר שנים. הם מבקרים בני משפחה שמתגוררים בארה"ב, קונים בסייליםהגשת בקשת חידוש ויזה לארהב באמצעות חברה אמינה שמתמחה בתחום עשויה להעלות את הסיכויים שלכם לחידוש מהיר ללא ראיון מטורפים, מבלים במועדונים, אוכלים במסעדות ומטיילים. הם מגישים בקשת חידוש ויזה לארהב בכל פעם בה התוקף של הוויזה הנוכחית פג. אלו הם אנשים נורמטיביים לחלוטין ללא רקע פלילי וללא כל כוונה להגר באופן לא חוקי לארה"ב. הרשויות בארה"ב קבלו החלטה להקל על אותם אנשים ולאפשר להם לחדש את הוויזה ללא צורך בהגעה לראיון.

בקשות חידוש ויזה לארהב ללא ראיון מוגשות באופן זהה לכל הגשת בקשת ויזה אחרת. יחד עם המסמכים נצרף כמובן העתק של הוויזה הקיימת ונענה לכל השאלות בטפסים בצורה סבלנית, הולמת, מנומסת ועניינית. כאשר מתנהלים נכון חלק ניכר מבקשות החידוש מאושרות ללא דרישה להגעה פיזית לשגרירות לטובת ראיון.

כיצד מגישים את בקשת חידוש הוויזה?

הגשת הבקשה תתבצע רק לאחר שבדקתם שאתם אכן עומדים בכל הקריטריונים. שליחת מסמכי בקשת החידוש מתבצעת באופן זההיש להגיש בקשת חידוש ויזה לארהב בכל פעם בה התוקף של הוויזה הנוכחית פג להליך קבלת ויזה חדשה. חידוש ויזה דורש שליחת טופסDS-160  ותשלום אגרה של 160 דולר(ויזת תייר). יחד עם כל המסמכים הדרושים נשלח אל השגרירות גם את הדרכון (שימו לב שהדרכון שלכם בתוקף לחצי שנה לפחות). אם הוויזה הקודמת לארה"ב אינה רשומה בדרכון הנוכחי, צרפו גם את הדרכון הקודם. יש לצרף גם 2 תמונות פספורט לפי הכללים האמריקאים.

מסמכים שמעידים על כוונה לחזור לישראל

יהיה לכם סיכוי טוב יותר לקבל אישור לחידוש הוויזה ללא ראיון אם תצרפו מסמכים שמוכיחים שמרכז החיים שלכם מתנהל בישראל ואין לכם כל רצון או כוונה לשהות בארה"ב בניגוד לחוק או לעבוד בשטחה באופן לא חוקי. שליחת המסמכים מתאפשרת ללא עלות במסגרת שירות שליחים לדרכונים מטעם דואר ישראל.

מי בודק את הבקשות?

כל בקשת חידוש ויזה לארה"ב מטופלת באופן אישי. נציג מטעם השגרירות בוחן היטב את כל הפרטים וקורא את התשובות שעניתםבקשות חידוש ויזה לארהב ללא ראיון מוגשות באופן זהה לכל הגשת בקשת ויזה אחרת לכל אחת מהשאלות. אם הצלחתם לשכנע אותו שאין בכוונתכם לבצע פשע כלשהו בארה"ב, לעבוד בניגוד לחוק או לשהות בה שלא במסגרת הוויזה שניתנת לכם – תקבלו אישור לחידוש ללא חובת הגעה לריאיון אישי. ויזה חדשה תונפק בדרכון שצרפתם ואתם תוכלו להזמין כרטיס טיסה ולהתחיל לתכנן את הנסיעה.

במידה ונציג השגרירות לא ראה לנכון לאשר את הבקשה שלכם ללא ריאיון תקבלו את הדרכון שלכם בחזרה יחד עם בקשה לתאם לעצמכם ריאיון. הראיונות מתקיימים במשרדי השגרירות בירושלים או תל אביב. המיקום של הריאיון נקבע בהתאם למשרד אליו הגשתם את הבקשה (ירושלים או תל אביב). הגשת בקשת החידוש באמצעות חברה מקצועית עשויה להגדיל את סיכויי ההצלחה. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון אופציה בה תתבקשו להגיע לראיון ולתכנן את לוח הזמנים בהתאם.

טיפים שימושיים למילוי טופס בקשת ויזה לארהב

  1. הטופס הדרוש בעבור ויזה בסיסית הוא DS-106. שימו לב למספר הבקשה בטופס היות ותתבקשו להזין אותו בהמשך במספר מקומות.
  2. הקפידו למלא בצורה תקינה וברורה את הפרטים האישיים, השותפים לנסיעה, תכנית הנסיעה, נסיעות עבר לארהב, פרטי הדרכון ואמצעים ליצירת קשר.
  3. עליכם לשמור על עקביות בכל התשובות שלכם.
  4. קחו ברצינות את מילוי הטופס ושימו לב לשגיאות כתיב או הקלדה.

חידוש ויזה לארה"ב מחירחידוש ויזה לארה"ב מחיר אחיד בכל מקום

המונחים שקשורים בהנפקת ויזה לביקורים בארצות הברית עלולים להיות מבלבלים עבור מי שעושה זאת בפעם בראשונה. חידוש ויזה לארה"ב מחיר יהיה תמיד אחיד ובעצם אפשר לומר שתמיד הכוונה תהיה להנפקת ויזה חדשה עם תוקף ארוך. לא קיים כיום שירות של הארכת תוקף ולכן כאשר פג התוקף של הוויזה הנוכחית בדרכון חייבים להתחיל את כל התהליך מההתחלה ולהנפיק ויזה חדשה לגמרי. ברגע שמבינים את זה – מבינים גם את הנושא של התשלום והמחיר.

למה צריך בכלל לחדש את הוויזה לארצות הברית?

כל ויזה שמונפקת לצורך ביקור בארצות הברית נושאת תאריך שבו יפוג התוקף שלה. בדרך כלל ויזת תייר, למשל, תינתן לאורך פרק זמן של 10 שנים. נשאלת השאלה – מה קורה בתום תקופה זו, כלומר לאחר שפג התוקף. לצורך כך אין קשר לנושא של חידוש ויזה לארה"ב מחיר גבוה או נמוך, שכן יש לקונסוליה האמריקאית יש תעריפים קבועות של אגרות לצורך הנפקת הוויזות ולכן אין כאן מקום למיקוח או לניסיון לחפש אפשרות זולה יותר.

מה המשמעות של תאריך פקיעת התוקף בוויזה?

לאחר פקיעת התוקף של הוויזה אי אפשר להיכנס לארצות הברית וחשוב לבדוק בסמוך למועד הנסיעה את ההנחיות בנוגע לשהייה בארצות הברית אחרי תאריך פקיעת התוקף או עזיבה את שטחה לאחר תאריך זה זו הסיבה שעדיף לוודא שמשלמים חידוש ויזה לארה"ב מחיר דרוש באגרה של הקונסוליה וכך פשוט מנפיקים ויזה חדשה עם תאריך פקיעת תוקף ארוך יותר. חשוב מאד תמיד לדעת מהו תאריך פקיעת התוקף על מנת שלא לעמוד במצב לא נעים של ויזה לא בתוקף.

 

מהו חידוש ויזה לארה"ב מחיר לתשלום?

התהליך של הנפקת ויזה (או יותר נכון – של בקשה לקבלת ויזה לארצות הברית) הוא תהליך וירטואלי ברובו שמתבצע באתר האינטרנט של הקונסוליה האמריקאית וכולל מילוי פרטים והגשת טפסים, תשלום האגרה הקבועה של הקונסוליה והגעה פיזית למשרדי הקונסוליה לצורך ריאיון. מה שבאמת חשוב לרשויות ההגירה של ארצות הברית זה לוודא שיש מה שמחזיק בארץ את המועמד לוויזה ושהוא לא ינסה להגר למדינה בצורה לא חוקית כך שיהווה נטל על החברה האמריקאית.

 

כמה עולה לחדש ויזה לארצות הברית?

חשוב מאד לדעת שהתעריף להנפקת ויזה לארצות הברית קבוע ומוחלט ועומד על כמה מאות דולרים. גם התשלום מבוצע באופן מקוון ותשלום האגרה הוא חלק בלתי נפרד בתהליך של הנפקת הוויזה לכל אחד שמבקש. יתרה מכך – אי אפשר יהיה לקבוע ריאיון ללא ביצוע התשלום ולכן האגרה היא אחד מהשלבים בתהליך, שלב שאי אפשר לדלג עליו ואי אפשר להמשיך את התהליך בלי לבצע אותו. חידוש ויזה לארה"ב מחיר יופיע בדיוק בזמן ובמקום של ביצוע התשלום וחשוב לשים לב.

 

תהליך ארוך עם סיפוק בסופו

אין ספק שהתהליך של מילוי כל הטפסים והפרטים לצורך בקשת ויזה לארצות הברית הוא תהליך מאתגר ולא כל אחד מצליח לבצע אותו בצורה תקינה וללא תקלות. גם אם נדמה שזה מאתגר מדי והוויזה לא נמצאת בהישג יד תמיד יש אל מי לפנות כדי לבקש סיוע וללא ספק אט אט לבסוף מצליחים בתהליך. אחרי התשלום וההגעה לריאיון – כל שנותר זה להמתין בסבלנות להגעת הדרכון הביתה עם השליח – רגע מרגש בהחלט ומרגישים את הדלתות שהוויזה פותחת.

המשמעות של ויזה לארצות הברית

לוויזה יש רק משמעות אחת – כשהיא מוצמדת לדרכון והיא בתוקף – אפשר בעזרתה להגיע לארצות הברית. במידה ואין ויזה בכלל או שהיא לא בתוקף, ייתכן מאד ובעליו של הדרכון כלל לא יורשה להמריא מהארץ ויידחה בשלב הדלפקים של שדה התעופה. מכאן שאין טעם להתחיל בכלל לתכנן נסיעה לארצות הברית אם אין ויזה בתוקף מוכנה בדרכון. 

 

אין מה לחשוש – מנפיקים ויזה ונמנעים מבעיות!

יש את אלה שסבורים שוויזה לארצות הברית כדאי שתהיה כל הזמן בדרכון, גם אם אין נסיעה מתוכננת, זאת על מנת ליהנות מהספונטניות שבתכנון ביקור מעכשיו לעכשיו. אין ספק שזו מחשבה נכונה, שכן הנפקת ויזה באופן בהול בשל צורך שהתעורר לבטח תהיה הרבה יותר יקרה ומלווה במתח נפשי. מכאן שכדאי לעשות זאת כשיש פנאי ובלי לחץ.

ויזה לארצות הברית ראיוןויזה לארצות הברית ראיון

לאנשים שמעוניינים להיכנס לארה"ב מומלץ להתכונן לשאלות ותשובות הריאיון. אלפי ישראלים מעוניינים להוציא ויזה לארצות הברית להמון סוגים של מטרות כמו למשל רילוקיישן, עבודה בארצות הברית, טיול קצר או ארוך, פרויקטים שהם לוקחים בהם חלק ועוד. אין כניסה לארצות הברית בלי ויזה. לכן, אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת ולהיות מוכנים אליו, זה בנוסף לכל המסמכים שעליכם להכין קשור באופן ישיר לראיון. למעשה, ההכנה המוקדמת תספק לכם את הסיכוי הטוב ביותר לקבלת האשרה. מאמר זה מציג שאלות אפשריות בתהליך קבלת ויזה לארצות הברית ראיון שניתן לצפות להן.

סוגי שאלות נפוצות במהלך הריאיון

מטרת שאלות ויזה לארצות הברית ראיון היא להסביר למה אתם טסים לארה"ב, ולבסס את מעמדכם במדינה. היו מוכנים לענות על שאלות ראיון ויזות אישיות של המראיין לגבי הסיבות שלכם להיכנס לאחת המדינות בארצות הברית. 

לפני הריאיון, חשוב ללמוד דוגמאות לשאלות ויזה אמריקאיות מראש, כך שתוכלו להתכונן ביעילות. קיימות חמש קטגוריות שרוב תהליכי ויזה לארצות הברית ראיון מתבססות עליהן:

  • תוכניות לימודים
  • בחירת מקום מגורים
  • מצב כלכלי
  • יכולות אקדמיות
  • תוכניות לפרק הזמן המבוקש לשהות בארה"ב.
https://www.youtube.com/watch?v=6pzI2tXsw6k

תוכניות לימודים בארצות הברית

המראיין בהליך ויזה לארצות הברית ראיון יבקש לדעת למה בחרתם ללמוד בארה"ב, מה אתם מתכננים ללמוד בארה"ב, וכן הלאה. מומלץ ליידע את המראיין על המניע ללמוד בארצות הברית. לדוגמא, ניתן להתמקד באופן בו ארה"ב היא היעד הפופולרי ביותר בעולם להשכלה גבוהה בקרב סטודנטים בינלאומיים, בשל האוניברסיטאות הטובות ביותר.

אוניברסיטאות בארצות הברית מציעות גם תמיכה לסטודנטים בינלאומיים, מערכת חינוך גמישה, גיוון תרבותי, וכן הלאה. 

תוכלו לדון באופן בו סטודנטים בינלאומיים כמוכם מגיעים לארה"ב על מנת ליצור קשר עם סטודנטים מרחבי העולם בקהילה מסבירת פנים, ובארצות הברית תוכלו לשפר את כישורי השפה האנגלית שלכם. ניתן להדגיש גם נסיבות מיוחדות, כמו למשל שהתואר שרציתם ללמוד אינו זמין בישראל.

האם הייתם כבר בארצות הברית?

אם הייתם כבר בארה"ב דווחו לקצין ויזה לארצות הברית ראיון את הסיבות שעומדות מאחורי הטיולים הקודמים שלכם, כגון חופשה, על מנת להשתתף בתוכנית הכשרה או מסיבות רפואיות. אם לא הייתם בארה"ב בעבר, פשוט אמרו שעדיין לא הייתה לכם הזדמנות לטייל או ללמוד שם.

כמה טובה האנגלית שלכם?

הכנה לתהליך ויזה לארצות הברית ראיון כוללת תרגול היכולת לדבר, לכתוב, לקרוא ולהבין את השפה האנגלית. תוכלו לציין בפני המראיין את כישורי השפה שלכם על מנת להראות את מסירותכם ומחויבותכם לבניית כישורי דיבור האנגלית שלכם. 

מומלץ ליידע את קצין הוויזה שאתם מצפים לשפר את כישורי דיבור האנגלית שלכם עוד יותר על ידי חיים בקהילה בינלאומית בארה"ב.

מצב כלכלי

הוכחת יציבות כלכלית נדרשת כחלק מתהליך ויזה לארצות הברית ראיון. כדי להנפיק את האשרה שלכם, קצין הוויזה ירצה לראות שיש לכם מספיק כסף לחיות בארה"ב. התוכנית הפיננסית שלכם צריכה לכלול הוצאות כמו שכר לימוד, דיור, אוכל, ביטוחי בריאות ותחבורה. 

אם יש לכם קרוב משפחה או מעסיק שמתפקד כנותן חסות שיסייע במימון ההוצאות שלכם, סביר להניח שקצין הוויזה ישאל שאלות לגבי הקשר שלכם עם נותן החסות.

כמה עולה להוציא ויזה לארצות הברית?

אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהקשר של הוצאת ויזה לארצות הברית, היא כמה עולה להוציא ויזה לארצות הברית. אז אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית וזה מאוד תלוי בסוג הויזה. למשל, לוויזת תייר המכונה גם ויזת B1/B2, המתאימה גם לכל מיני צרכים רפואיים או עסקים והיא ויזה זמנית, תצטרכו להיפרד מ- 160$. הסיבה לכך היא משום שהשגרירות בעצם קובעת את הסכום שמשלמים לה בשקלים והמחיר של הויזה משתנה מפעם לפעם, בהתאם לשער הדולר ויש מקרים בהם השגרירות מעדכנת, כלומר מעלה או מורידה מעט את המחיר. המחיר לאגרה של הויזה הוא 576 ש”ח. התשלום צריך להיות מועבר באמצעות כרטיס אשראי או בבנק הדואר במזומן. ניתן לשלם באמצעות שובר לתשלום או מנפיקים אחרי שקובעים תור לשגרירות האמריקאית. עבור ויזות עובדים זמניים שנקראית ויזת H, ויזת רילוקיישן אותה מבצעים בתוך חברה הנקראית ויזת L, ויזת אנשים המאופיינים בעלי יכולות יוצאות דופן הנקראית גם ויזת O, ספורטאים ואומנים הנקראית גם ויזת P וויזה לאנשי דת הנקראית ויזת R, העלות תהיה 190$.

חשוב לדעת!

את התהליך של הוצאת הויזה וקביעת הריאיון להוצאת ויזה לארצות הברית אל מול השגרירות, כדאי להתחיל כמה שיותר זמן מראש ולא בסמוך לנסיעה משום שזה לוקח זמן. בנוסף, כל המחירים והתלשומים מתבצעים כאשר מגישים את הבקשה לויזה והשגרירות לא מחזירה את הכסף, גם אם קיבלתם סירוב לבקשה. יחד עם זאת, יש וויזות המחייבות תשלומים נוספים כמו למשל אגרה SEVIS – תשלום של 350$ כאשר מעוניינים להגיש בקשה עבור ויזת סטודנט. 

ויזה לארצות הברית ראיוןויזה לארצות הברית ראיון

החלקת שרוב האנשים שנלחצים ממנו הוא שלב הראיון מול גורם משגרירות ארה"ב. עם זאת, כאשר אתם מגיעים למקום מצוידים בכל האסמכתאות הנכונות אין שום סיבה לכך שתענו בשלילה. גם אם כבר שילמתם את האגרה ולא עברתם את הראיון עדיין תהיו חייבים בתשלום מלא. לכן, כדי להבטיח שאתם מגיעים מוכנים לראיון אנחנו כאן. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ויזה לארצות הברית ראיון, טפסים וכל היוצא בזה.

ויזה לארצות הברית ראיון – האם אתם חייבים בשלב זה?

לפני שאתם נכנסים ללחץ ממעמד הראיון יש לבדוק האם אתם בכלל צריכים לעבור את הראיון. כן, לא כל מועמד צריך לעבור את הראיון. אז מי בעצם חייב בראיון, ומי לא? כל מועמד לויזה בין הגילאים 14 עד 79 חייב לעבור את הראיון. מועמדים מתחת לגיל 18 חייבים להגיע לראיון בליווי אפוטרופוס. בדרך כלל אלו שנמצאים מתחת לגיל 18 יהיו עם הסיכויים הגבוהים ביותר לעבור את הראיון בהצלחה. הבעיה העקרית היא עבור גילאי ה-20 וה-30 אשר החשש שהם מתכוונים להשתקע בארה"ב הינו גבוה יותר. אם אתם נמצאים בטווח הגילאים שכן צריכים לעבור ראיון פרונטלי אל דאגה, עם המידע שתקבלו פה הסיכויים שלכם לא לעבור נמוכים.

מתי עוברים את הראיון?

שלב ויזה לארצות הברית ראיון הינו השלב האחרון בתהליך. עליכם יהיה לסיים לערוך את כל הטפסים האישיים שלכם (DS-160) ולקבוע ראיון. עליכם להגיע לראיון עם תמונת פספורט 5×5 ועם כל הטפסים והאישורים הנדרשים. הראיון הוא לפי התאריך שנקבע לכם. מה מחכה לכם ביום הזה? אנו ממליצים להגיע בזמן ולא לאחר, זה כבר רושם ראשוני לא טוב. כאשר אתם מגיעים לשגרירות אתם תעברו בידוק, יש חפצים שלא ניתן להכניס לשגרירות כמו מזוודות, מחשבים, טלפונים, נוזלים, מצתים, כלי נשק וכן הלאה. כל מה שאתם צריכים שיהיה לכם בכיס הוא מסמכים רלוונטיים, ארנק וכלי כתיבה. יש לכם אפשרות להפקיד את כל החפצים האישיים שלכם בבתי עסק סמוכים למקום, כמובן שזה בעלות. לכן, אם אתם מגיעים עם רכב השאירו את החפצים האישיים שלכם שם.

בדרך כלל אתם תחכו בתור עד שיגיע תורכם, זה יכול לקחת ביום טוב 10 דקות ולעיתים גם מספר שעות, אז אל תקבעו תוכניות סמוך למועד הריאיון. אם אתם דוברי שפה זרה תוכלו לבקש לדבר מול שגריר ארה"ב הדובר אחת מהשפות הבאות: עברית, רוסית, ערבית או אנגלית.  האורך של הריאיון הינו מספר דקות בלבד. המראיין ישאל אתכם שאלות אישיות, מאיפה אתם, בני כמה, וכמובן מהי מטרת הנסיעה שלכם. עליכם כמובן לענות בכנות, הם יודעים הכל. במקרה בו חסרים לכם טפסים יהיה עליכם להגיש אותם במועד אחר ורק לאחר שהם יבדקו תוכלו לחזור להמשך ראיון.

ויזה לארצות הברית ראיון שקיבל סירוב

בסך הכל רוב הבקשות נענות בחיוב, זה כבר סיבה להרגיע אתכם. סירוב מתן ויזה לארה"ב יהיה מהסיבות הבאות:

  1. סירוב ויזה יכול להתקבל כאשר חסרים לכם מסמכים, במקרה כזה הבקשה שלכם תקבל סירוב עד להשלמת המסמכים.
  2. עליכם בראיון להוכיח את הזיקה שלכם לחזור לארץ. במקרה בו אתם לא מצליחים להוכיח כי יחזור לארץ תענו בסירוב. לכן, חשוב להכין את עצמכם לפני מועד הריאיון עם הטפסים הנכונים אשר מעידים על כך שאתם מתכוונים לחזור לארץ. לדוגמה, אם יש לכם נכס בארץ שאתם גרים בו עליכם יהיה להציג אסמכתא לכך, חוזה שכירות, לימודים, צבא, משפחה וכן הלאה. 
  3. סירוב ויזה יכול להיות כתוצאה משליחת מסמכים שקריים, עבר פלילי, הליך פלילי בהווה, חותמת שחורה ועוד. חשוב לציין, כאשר אתם מקבלים סירוב אתם תקבלו גם נימוק לסירוב. ברגע בו קיבלתם סירוב בגלל אחת הסיבות שציינו לא תוכלו להגיש בקשה נוספת עד להוכחה שאתם לא מתכוונים להשתקע בארה"ב.

ויזה לארצות הברית ראיון חירום

יש מקרים חריגים בהם אתם רשאים לדרוש "ויזה דחופה". ויזה דחופה היא ויזה שאתם יכולים לקבל אישור עליה תוך 24 שעות, ויום לאחר מכן כבר תוכלו לגשת לראיון. חשוב להדגיש, כדי שתוכלו לקבל ויזה דחופה עליכם להוכיח את רמת הדחיפות. כמו כן, כאשר אתם מבקשים ויזה שאינה בשביל תיירות הנתונים משתנים. לדוגמה, הרבה יותר קל להוציא ויזת אמן ולעבור את הראיון כאשר יש לכם את כל המסמכים הנדרשים לכך. ויזה דחופה היא ויזה לצורך ביקור קרוב מדרגה ראשונה שחלה או נפצע, לצורך טיפול רפואי, עבודה דחופה וכן הלאה.

ויזה לארצות הברית ראיון דורש הכנה

כדי להבטיח שאתם תקבלו את הוויזה אליה אתם כל כך מייחלים, כדי שלא תצטרכו לחכות שנה עד שתקבלו מועד לראיון, אנחנו כאן. חברה אשר מלווה אתכם בהוצאת ויזה מכינה אתכם כראוי ליום המיוחל. אנו נמלא עבורכם את כל הטפסים הנדרשים ונכין אתכם לקראת השאלות אשר ישאלו אתכם בראיון. כמו כן, נדאג שיהיו לכם את כל הטפסים אשר יכולים להוכיח את הזיקה שלכם לארץ.

מה למדנו בכתבה: